Jouw collectie op één foto deel III

Ja dat kan maar deze heeft Jurk gemaakt. Vind hem wel erg mooi gelukt, dus zonde om te veranderen.

2 likes

Dan gebruik je toch de originele?

Achja waar hebben we het over. Over een plaatje van 2x2cm. Niet echt heel belangrijk toch? Denk dat mijn boodschap aan HF duidelijk is en dat het daar om gaat.

2 likes

Zeker, het is ook jouw keuze. Ik denk alleen dat je hierdoor juist de aandacht weer op je vestigt daar waar je dat niet meer wil op die manier.

Maar goed, welkom!

1 like

Mooi man :heart_eyes:

2 likes

Eigenlijk geen rede. Die stalen heb ik al een paar jaar en doe ik niet weg omdat het een leuk vakantie ding is. Die zwarte en groene heb ik recent hier gekocht. Vindt het gewoon heel leuke horloges die ik opvallend vaak omheb. Vooral na het douchen hangend op de bank vind ik ze prettig.

Ik denk niet dat er een vast stramien is waar je bij een verzameling aan vast moet houden. De tijd van perse een dresser en perse een flieger voor de balans heb ik wel gehad. Ik koop en draag wat ik mooi vind. In mijn geval is dat veelal wat sportiever. Het probleem met max twee chronos heb ik bijvoorbeeld niet :slight_smile:

Allemaal gehad, allemaal geflipperd :grimacing:

1 like

Dat is het voornaamste toch! Lekker houden dan zo. Wat vind je van die nieuw Casioak GA2100? Ik vind het echt de mooiste G-Shock die er op dit moment te verkrijgen is.

1 like

Die vind ik wel tof maar vrees dat die veel te groot is voor mij :slight_smile:

2 likes

Zag hem laatst in de etalage liggen en de grootte viel mij alleszins mee. Ik vond hem kleiner ogen dan verwacht. Zou hem eens proberen als ik jou was. Wellicht mooie vervanger van de zwarte met Duitse vlag.

1 like

GA2100 valt relatief klein… voor mijn gevoel kleiner dan de stalen g-shock… heb beide gehad en de stalen g-shock ging exit.

Voordeel van GA2100 is ook dat de band bij de lugs vrij snel naar binnen kan buigen, en dat doen ze niet bij de 5600.

Kan nu even niet de lug to lug meten, doe ik zo.

1 like

Ik zou toch eentje verkopen, alleen al maar om terug te gaan naar die eerste collega met die heerlijke symmetrie :blush:

Maar neen, flauwekul natuurlijk, dit is echt een prachtige collectie! Zeer gevarieerd, zeker ook met die 3 lades vol bandjes die je hebt!

Maar toch, kan je de collega aanpassen aub? Casio even eruit laten ofzo? Neen? Ok…

NEIN!

Mocht ik een horloge nodig hebben en 'm toevallig tegenkomen zal ik 'm eens passen :grimacing: Super leuk ding…

Hahahaha ik had dus precies hetzelfde :sweat_smile:

Waarvan er precies 0 (nul) op de navi passen :tired_face:

1 like

Oeh wauw. Hoezo dat dan? Wat is de lugmaat?

22mm… :roll_eyes:

Mmmm dat is inderdaad een relatief grote maat die je wellicht nog niet eerder hebt gehad in je collectie. Desalniettemin leuke gelegenheid om even te gaan shoppen voor nieuwe schoenen voor de Breitling :sunglasses::+1:

1 like

Is dat 22mm?
Edit: blijkbaar wel lees ik net…

Ik had onderstaande banden voor mijn ‘oude’ Navi 806…

1 like

Ziet er goed uit. Zou hem mooi staan @Rolopalooza

Als die rechter 22 mm is wil ik 'm wel overnemen. Lmk :smiley:

Wat een fabuleuze collectie! Niet om een discussie te starten, gewoon oprecht benieuwd, overweeg je toevallig nog een Grand Seiko? Zou mijn inziens echt iets toevoegen.

1 like

Dank u :slight_smile:

Nee. Wel eens in de boetiek geweest in Amsterdam en super mooi spul allemaal maar voelt ietwat klinisch. Het is bijna te mooi gedaan. En uiteraard ben ik erg van de traditionele merken, tegen het snobistische aan zeg maar :slight_smile:

4 likes