Dit klinkt als een aliexpress advertentie
Mooi trio en mooie LaRoyale doos als ik mij niet vergis.
Thanks, heb hem gehad van een maatje van me heel blij mee en voorlopig dit trio houden
Rado is super… benieuwd of ie komt bij mij wel een twijfel… vind hem vet maar ook wel duur voor wat het is…
Absoluut. Herkenbaar verhaal.
overklast
Een mooie classic fushion kan ik wel waarderen
Of deze. Gratis en voor niks bij een service gekregen. Is wel een hublot hè…
Band heb ik gebruikt voor een van de horloges van de kids
Bij mij is de merkbeleving van Hublot gewoon ruk.
Elke NBA speler heeft een betaald partnerschap met het merk en een eigen limited edition.
Een simpele fushion is wel leuk, maar dan een simpel ingekocht werkje vindt ik dan weer niks.
Ik denk dat je wel even een beetje onderschat hoe groot de NBA is wereldwijd buiten NL.
De NBA is gigantisch, maar dat is niet mijn punt.
Het gaat er om dat het de merkbeleving niet ten goede komt
Waarom is het raar of slecht je merk te verbinden aan een sport die heel populair is? Waarom doet dat af aan de merkbeleving?
Rolex sponsort tennis, paardensport, zeilen, golf en f1.
Zelfde reden waarom de merk beleving bij Tag Heuer non existent is.
Je wilt toch als volwassen man niet dood gevonden worden met een Hublot Dwayne Wade edition om je pols? Beetje niveau one direction poster in de kamer van een tiener meisje.
De banden met de NBA prima, maar het is het expliciet sponseren van speler en niet de sport.
Zoals Federer?
Wat mij betreft is t prima. Limiteds geassocieerd met een speler zou ik ook nooit kopen. Max verstappen tags… never.
Zijn wel hublots die ik best een tijdje zou willen hebben.
Hm, waarvoor had je die dan gekregen? Als tijdelijk dingetje te leen ofzo, maar vervolgens “vergeten” terug te geven?
Niks vergeten. Gewoon als service. Die mag je houden.
Goedkope band en doos zat erbij. Puur als service.
Hm, dat is dan wel weer leuk.
Wow… not for sale…
Leuk gratis horloge