Jouw collectie op één foto deel III

Whoa! Hahaha. Ga m gelijk op een bandje zetten :rofl:

Als die al een tiende van dat bedrag krijgt is het meegenomen :laughing:

Hm, ik bied €30! :slight_smile:

2 likes

Nee !!!

ken je deze nog ???

Hmmm ???

4 likes

Krijg je bij de service van een Hublot een Hublot quartz horloge cadeau? Aparte strategie van het merk :sweat_smile:

1 like

Al heel lang. Niet ineens iets van de laatste jaren.

Ps. Wat krijg je bij die andere merken?

Bijzondere keuze van een merk. Kun je de deksel open maken? Ben benieuwd wat voor uurwerk erin zit :yum:

1 like

Een dikke factuur en pijn in de portemonnee🤪
Hooguit een service case of pouch toch?

2 likes

De tering.

Ze bellen je niet eens meer op als je horloge binnen is… dat is mijn ervaring bij Rolex :thinking:

2 likes

Ik zal het van de week eens proberen. Maar ik verwacht een goedkoop quartzje

1 like

Sporten met heel veel status dat is waar rolex van houdt
Hublot doet als een influwencer bitch een beetje mensen te betaalen om het te draagen maar dan ook echt bijna iedereen zelfs ajax speelers dat is diep triest dat zie je rolex nooit doen

Ik tel drieëndertig mensen waarbij ze het wel doen, wat jij?

image

7 likes

ik ken er welgeteld 5, maar niet op een rij, dus ik heb helaas geen bingo

1 like

Ik hoop dat Michael Bublé er eentje van is.

1 like

helaas, ik kom zo min mogelijk buiten mijn muzikale bubbel

belzebubs

7 likes

Om Tiger je merk te laten dragen, zul je hem flink moeten betalen. Rolex of Hublot, wie het meest biedt, mag om de pols.

Volgens mij was TAG Heuer jarenlang sponsor van die man, totdat bleek dat hij er 20 maitresses op nahield. Ik heb gehoord dat je tegenwoordig geld toekrijgt op een sponsorcontract met hem.

Zo… eh… @Bauhaus… Nope… Niet gelukt… zo jammer. :roll_eyes:

Maar het traject in 1,5 jaar tijd is wel redelijk consistent, qua kleur althans…

Voor wat betreft de GS is het terug naar de roots eind 2017. De SBGW253 won destijds van de Snowflake. Maar “in the end” heeft de Snowflake toch gewonnen.

Blauw wint ook. Maar GS kwaliteit afwerking mét lume in een sporty dresser, maar zonder explorer of duikers-achtig iets, en toch een bijzondere plaat… De Chronomaster is binnen. GS heeft niet in het programma wat ik al tijden zoek. Maar dit is geen straf. :smiley:

De Tissot, een jarenlange zoektocht naar de vergulde GMT-navigator versie in gelimiteerde oplage uit begin jaren '90… is ook gelukt…

Ben ik nu klaar? Vast niet. :smiley:

Dit was het traject…

Zoals gewoonlijk doen alle foto’s he-le-maal geen recht. Want op alle foto’s vind ik de horloges niet echt mooi tot hun recht komen. Maar in het echie…

Nog één klokje incoming. Ik denk dat ik dan een “kwartaal NA” ga maken. :thinking:

:rofl:

39 likes

Al vaker gezegd, die Tissot is werkelijk een schoonheid.

1 like

Haha, het zal nu wellicht anders zijn met Tiger. Maar waar ik op doelde, is dat de meeste topsporters weinig om het merk geven, zolang er maar een zak knaken bij komt.

Die tissot is echt een plaatje…

1 like