werkelijk een prachtige verzameling
Prachtige collectie, nog steeds . Lijken de kasten van de Citizen en Grand seiko nu niet veel op elkaar. Dus aan de hand van de foto’s vind ik je één na laatste collectie beter in balans, maar ik weet ook dat de Citizen en Grand Seiko’s er in real life total (veel en veel beter) uit zien en dat dit dus anders kan zijn!
Dank! Ja en nee, zo recht van boven af lijken de Chronomaster en Snowflake wel erg op elkaar ja.
Toch is de kast van de Chronomaster wat hoekiger/rechter. De Snowflake heeft een veel meer gewelfde kastvorm, zeker langs de zijkanten, die vanaf het glas naar onder meer een trapeze vorm heeft. De Snowflake heeft wat meer nadruk op de, eh, rondingen, zeg maar.
De Snowflake heeft die mooie “bevelled edges” aan de band die de Chronomaster dan weer niet heeft.
Los van de kleur zijn het op de pols wel wat meer uiteenlopende stijlen dan het op het eerste gezicht lijkt.
Overigens zijn de lichtomstandigheden bij de laatste foto best bar slecht, dus het lijkt allemaal fletser dan het is.
Hahahahaha heerlijk
Ow mijn God dit is afschuwelijk
Deze voel ik.
Je hebt al heel wat moois gehad. En ook je huidige set is prachtig. Ik zie wel door de tijd heen vooral verandering, geen verbetering persé. Is natuurlijk niet erg, maar ik vond je eerste set eigenlijk de mooiste.
Wat een heerlijke Rolex collectie!
Beetje eentonig wel
Bovenop het Luis Vuitton kerstcadeau voor je vrouw/vriendin ?
Mooie rolex set, je hebt smaak
Met maar één two-tone?
Model 2020:)
Schitterende collectie! Welk horloge is de specifieke grail?
Thanks.
Het is de Lange. Dat is echt less is more. Dresser zoals traditioneel een dresser hoort te zijn. Alleen tijd. Geen (kleine) seconde. Top afgewerkt
Gewoon een topcollectie dit wat mij betreft.
Door een combinatie van de wens om te downsizen en het budget dat ergens anders heen moest houd ik dit drieluik over:
Ik denk dat ik hiermee een toffe ‘3 piece collection’ over heb waarmee ik in elke situatie uit de voeten kan. In het afgelopen jaar zijn er een aantal horloges vertrokken om op dit punt te komen. In memoriam:
Omega Speedmaster date.
Rolex Air-King 5500.
Tag Heuer 1500.
Seiko SARB035.
Citizen NY0040
Precista PRS18Q
Ja dat kan ik mij voorstellen. Echt een fraai stukje haut horlogerie uit Duitsland op z’n best.