Niet dat ik weet. Overigens is deze wel historisch correct zo, het model waar deze heritage op gebaseerd is was ook een automaat.
Wow, die Breitling & Zenith zijn echt gaaf (nooit gedacht dat ik een breitling mooi zou vinden)
Stuk voor stuk prachtige horloges
Dank. Dat had ik ooit ook. Maar vintage Breitling is toch wel gaaf
Ouwe Rolex meuk eruit toch?
Mooie stukken
Ja. Zat me al zoiets te bedenken
Klasse! Allemaal mooi. Erg mooi.
Welke zenith bedoel je eigenlijk
Mooi hoor. Zou t lastig vinden te kiezen uit drie chrono’s. Ik vind de Breitling ook wel wat hebben.
Ook lastig uit drie duikers
Er is weer wat de deur uit!
Vintage, hoe mooi ook, blijkt toch echt mijn ding niet. Maar zo is er weer plaats voor mijn grootvaders horloge
De SPB is erbij gekomen als meest casual horloge, maar ik twijfel of de BB hem er toch weer uit zal krijgen, dat effect heeft hij wel op mededuikers helaas. Het is wel een pracht van een Seiko geworden, schitterende wijzerplaat en kast!
Dat lege plekje rechtsboven zou met tijd met een Oris moeten opgevuld worden, ik blijf het merk nl een warm hart toedragen. Misschien een Pointer Date terug of een jazz editie. We gaan zien wat er op mijn pad komt
En op de langere termijn houdt mijn grootvaders Pronto Verdal plaats voor een meer high end aanwinst. Misschien een IWC Pilot LPP inhouse als die er komt. Of een Grand Seiko. Of een JLC grailstuk. De tijd zal het leren.
Ondertussen blijven we bezig!
Zeer fraaie collectie!
Maar je gaat dit horloge toch nooit weg doen neem ik aan?
De normale/huidige variant met aangepast Valjoux uurwerk is ook geen straf hoor. En stuk makkelijker en goedkoper in het onderhoud
Spb is veel mooier dan de bb
Dankje! De Verdal gaat inderdaad niet weg, dan krijgt hij wel een top one watch roll of iets dergelijks
Qua Iwc dacht ik eerder aan de mark serie, die van jou (hoewel prachtig) is te groot voor mijn damespolsen. Maar van de huidige Mark wordt mijn OCD gek van de datumpositie, dus wacht ik op de update zoals de Spitfire gehad heeft in 2019 het uurwerk zelf is meer dan goed voor mij!
Hallo zeg… Wat gaaf!
Een blauwe aqua terra, blauwe GS en een blauwe Chronomaster… Hoe verhouden die zich tot elkaar?
Wat een lekkere set zeg!
Wat een collectie
Die Astron springt er mooi uit
Dank! Wel even een nuance.
@ducracer, @Sebastiaan en @Exer voor de zekerheid, het is het traject wat ik gelopen heb in mijn zoektocht naar de voor mij ideale set.
Dus de onderste drie is de actuele stand van zaken.