Jouw collectie op één foto deel III

Ik had dus ook niks met skeletons maar heb eerder de non-skeleton blauwe plaat om gehad en was bang dat die snel zou gaan vervelen, is met deze denk ik geen issue :wink: Waanzinnig mooi horloge en verderlicht want kast en band van titanium.

1 like

Die houdt zich heel goed, krijgt zelfs meer pols-tijd dan de Monaco en de Monza. Die laatste gaat er daarom ook waarschijnlijk uit.

Niet te snel weg doen aub. Als die Corona ongein weer wat afgezwakt is kom ik langs in de stad :+1:t2::upside_down_face:

1 like

welke strap zit er om die Monaco?

Is een custom diep donkerblauwe strap met racing performaties, in dezelfde stijl als de originele band maar dan dus niet zwart maar diep donkerblauw met matching stiksel. Maakt het net iets minder hard qua contrast band/kast.

1 like

ja maar… waar vandaan?

The Strap Tailor

1 like

Cool die Seiko!

1 like

Prachtig opgebouwd! :ok_hand:

1 like

30 likes

Ik maak vaak liever een collage dan een plaatje met alles maar ik heb t even geprobeerd, verder wat lol gehad met het kaart thema :grin:

Ik ben nu wel even tevreden (famous last words) en wil nu eigenlijk weer opbouwen naar 6. Vooralsnog staat Zodiac hoog op de lijst.

48 likes

Lekker trio zo! Die Fortis blijf ik de leukste vinden :+1:

2 likes

+1. Gave 3-piece!

2 likes

Thanks, helemaal mee eens. :muscle:

2 likes

Lekker hoor! Toffe Tag Heuer ook :+1:t2:

1 like

een leuke verzameling !

1 like

Top collectie Sander!!

1 like

Mijn collectie onder het motto: ‘je moet ergens beginnen…’ :slight_smile:

21 likes

Zoals al eerder vermeld zeer mooie collectie. Ben zelf iets meer merk vast! Love the Monaco.

1 like

Dit jaar begonnen met bouwen aan m’n ‘collectie’ en bij deze mijn eindstand van 2020!
Chronologisch van links naar rechts en tussendoor zijn er nog wat verkocht/geruild.

Wil er liever in aantallen niet meer zoveel bij hebben, ik wil het allemaal nog wel kunnen dragen. Dus als er iets bij komt moet er eerst iets af. Lastiggggggg!

27 likes