Jouw collectie op één foto deel III

Super lekker bezig… lijkt mij ook wel genoeg zo… eventueel de buitenste 2 lijken het meest op elkaar dus een van die 2 kan mss ooooit het veld ruimen? Ben fan van de Cartier

1 like

Hierbij mijn IWC collectie, nu uitbreiden met andere merken in 2021

53 likes

Prachtige horloges
Wat voor merk/type is het horloge rechts op de foto?

2 likes

1 Pilot eruit, 1 IWC Dresser erin?
De Ingy is prachtig
Als je die ooit kwijt wil houd ik me aanbevolen :wink:

1 like

Dank Tuur,

Helemaal rechts is m’n nieuwste aanwinst, een Autodromo Intereuropa in Nassau Blauw!

Moet nog een NA maken, maar bij deze een close up:

7 likes

Ik vind de linkse echt een hele mooie klok… ga eens op onderzoek uit.
Dit is echt de dresswatch voor mij met 40 mm band is top en IWC heb ik (nog) niet in de collectie.

22 likes

Heb je enige relatie naar (oldtimer) cabrio rijden?
Leuk om te zien dat je in het gebaande pad gaat met deze keuze
De cream uitvoering is ook mooi

1 like

Dit is momenteel de core collectie.

22 likes

Haha, heb helaas (nog) geen oldtimer en/of cabrio, maar volg het merk al een tijdje en dit model heeft voor mij de juiste uistraling en afmetingen. Het is een bijzondere kastvorm en de details op de wijzerplaat maken het een mooi geheel!
Heb inderdaad zitten twijfelen tussen de cream en de blue, maar vond deze toch wat specialer en iets minder lijken op de Art Blakey.

En ik neem aan dat je bedoelt dat ik hiermee iets buiten de gebaande paden ga? :wink:

1 like

Iwc ingenieur. Referentie IW323902. Door Gerald Genta ontworpen. Kan je dus een beetje doen denken aan de offshore en nautilus

Toch wel weer prima zo. De Vostok mag straks het nest verlaten en daar komt er weer een voor terug. Misschien dat er nog wel een leuke Orient Kamasu bij komt op z’n tijd.

20 likes

Even een miereneukerige correctie, de Ingenieur 3239 is niet door Genta ontworpen, is ook van 2013. Het is wel geinspireerd door de ingenieur van de de jaren 70 die van de hand van Genta was.

En ik vind ‘m mooier dan de originele, prachtig stuk met al die facetjes :+1::wink:

1 like

Yes, toch een serieus bedrag voor een niet bekend merk

1 like

Op dit moment is hij zo. Er is nog een zwarte 36mm Glycine Airman purist incoming. De glycine Noon gaat mijn collectie nog verlaten!

Oja, 4 januari 2020 was dit nog de collectie:

28 likes

Lekker man. Mooie collectie. :ok_hand:t3:

1 like

Thanks! :blush:

Mooie flieger chrono :ok_hand:

Hoeveel mm is deze?

41mm

1 like

Die blauwe alpinist is gaaf zeg :ok_hand:

1 like