Jouw collectie op één foto deel III

Kijk. Dat is een mooie maat.

1 like

Dankjewel! Plaat is echt bijzonder idd. Overigens is het geen alpinist volgens mij, zit geen kompasring op

Wederom een TH in de collectie opgenomen. Veel dubbels: 2x chrono, 2x 500m, 2x He- valve, 2x no-date, 2x 200m.

Groeten
Rutger

38 likes

Ja, deze keer hebben ze ook een ETA 7001 handopwinder gebruikt, eerder vaak alleen miyota. Samen met het design vond ik het de sprong wel waard :wink:

Heel mooi trio. :ok_hand:

Een hoekje in het huis opgeëist :grin:

foto verwijderd voor de gevoelige zielen

2 likes

:man_facepalming:

2 likes

Handig voor inbrekers :-1:

Straf, een heel topic waar iedereen kisten posten (die in 99% van de gevallen niet in een kluis staan) en geen domme commentaren op komen…
De eerste mag altijd alles komen ophalen: gepantserde deuren/ramen, alarm, camera’s, pitbull die rondloopt,… En dan nog is alles zwaarder verzekerd dan het waard is…

4 likes

24 likes

Laatste maanden het een en ander de deur uitgedaan. Mogelijk dat de tissot navigator er ook nog uitgaat.

13 likes

Uhhhh zit je in een gevangenis? :sweat_smile:

2 likes

Tegen de Nederlandse grens, vlak bij het crapuul :laughing:

1 like

Belgisch Limburg :stuck_out_tongue: ?

Da’s nog aardiger volk :laughing:
Meer tegen het Antwerpse :sunglasses:

Hmm. Antwerpen is niet zo onaardig… wel op plekken enorm lelijk. Die ring… brr.

1 like

Laatste arrival van het jaar afgelopen maandag binnengekregen. De all black CasiOak :star_struck: Zoveel horloge voor zo een leuke prijs…

Ik zou willen zeggen dat ik in 2021 een aantal wil verkopen en of ruilen maar ik kan er gewoon niets zinnigs over zeggen. Iets met goud, een upgrade, less is more, geen idee. Maakt ook niet zoveel uit, vermaak me goed met de hobby :grimacing::grin:

72 likes

Foi foi. Wat een prachtige collectie toch. :ok_hand:

Moeilijk afscheid nemen he. :grin:

Nb Casio’s eruit. kinderhorloges :see_no_evil:

2 likes

… en ik met je mooie foto’s :ok_hand:

4 likes

Nee :sunglasses:

Haha yes :joy:

Dank je :blush:

2 likes