Nee hoor. Zou ook niet eten waarom iemand over de zeik zou zijn als iemand anders iets verteld wat hij mooi vindt.
Nou ja, sigaren kopen als je niet rookt…tsja…uhmmm…ach…kat…varken…
Wow! Je hebt aardig werk van je hobby gemaakt
Mooie Focal speakers!
Lekkere collectie, ik heb ook 3 iwc’s en dit had zomaar mijn collectie kunnen zijn:wink:
Dis is de enige term die passend is voor meerdere flessen drank.
Zodra je het een “collectie” gaat noemen wordt het een verzamelding, iets dat mijns inziens niet past bij een consumptiegoed. Beetje hetzelfde als horloges die het daglicht nooit zien.
De flessen die ik heb staan noem ik de ijzeren voorraad. Normaal gaat dat goed, maar soms zuipt het bezoek alles op…
Ik moet toegeven, toen ik die Breguet voor het eerst zag vond ik het echt helemaal niks. Maar nu na wat vaker zien vind ik hem, zeker ook met die rubberen strap, erg tof! Hoe bevalt ie bij jou na een tijdje gedragen te hebben?
De huidige stand van zaken
van links naar rechts
- Rolex Explorer II
- Rolex Sky-Dweller
- Jaeger-leCoultre Polaris date LE
- Patek Philippe 5524G
- Patek Philippe 5212A
onder de collectie van de vrouw
- Rolex DateJust (1982)
- Rolex Perpetual
- Rolex DateJust
- Cartier Ronde de Solo
- Jaeger LeCoultre Reverso classic medium duoface
Dan ben jij wel een echte zwaargewicht onder de verzamelaars
Ook voor mij was het wel echt een nerveus moment of dit uiteindelijk een goede keuze zou zijn. Maar nu ik hem een tijdje heb gedragen kan ik zeggen dat hij extreem bevalt. De afwerking is gewoon van extreem hoog niveau en vooral de caseback is gewoon echt prachtig. Wat vooral bijdraagt aan de beleving is het gewicht van het geheel en de robuustheid van de vouwsluiting met gouden loops in plaats van lederen of rubberen. Elke keer om en af doen voelt daardoor echt als een beleving!
Ik vind de rubberen band mooi maar ik vind het niet perfect bij het horloge passen. Ik heb daarom bij Camille Fournet een glanzend donkerbruine alligator band besteld waarbij de binnenkant ook is gemaakt van alligator. Dat past voor mijn gevoel beter bij een ‘‘traditioneel’’ geelgouden horloge. Maar door corona kan ik hier volgens mij wel lang op wachten.
Heerlijke en eerlijke mix
Zit er op die middelste DJ onderin een JLC strap?
Scherp gezien !
Ik heb precies hetzelfde, ook leuk is dat niemand deze heeft, echt speciaal! NICE
Ik vind het fantastisch echt een top collectie
Dank je !