Jouw collectie op één foto deel III

Ik merk een russische overhand…

Ik wil iets gouds.
Komend jaar maar eens naar wat variatie kijken :upside_down_face:

19 likes

je weet er veel van zeg

Table top collection 2.0 :rofl:

Ander soort collectie. Geen verstand van whisky. Weet iemand of er wat bijzonders tussen zit? Rechter deel is overigens rum.

2 likes

Ook niet leuk voor jou elke ochtend weer de dag beginnen met die keuzes :wink:hoe ga je daarmee om?

1 like

Ja daar zit wat tussen.

Maar gaan we in dit topic nou allerlei collecties tonen?

Want ik heb ook nog een collectie goudvissen. :ok_hand:

4 likes

Schitterende collectie! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Misschien inderdaad beetje off topic. Excusi

Er staat een mooie gouden Seiko 5 te koop in het blauwe gedeelte. SNKL48 als ik mij niet vergis. Zou een leuke toevoeging zijn :+1:

1 like

Hoe langer ik er naar kijk hoe leiper jouw collectie wordt. Had de ploprof even over het hoofd gezien! :heart_eyes:

1 like

Je hebt er geen verstand van en drinkt er zo te zien ook niet van… wat is er dan leuk aan?

5 likes

Je was me net een slagje voor Erik.

1 like

3 likes

Alles voor de mancave credits wellicht?

4 likes



Whisky sours afgelopen vrijdag :ok_hand:

6 likes

Gaan we nu pronken met onze drankvoorraad?

Heb eigenlijk geen zin om naar de kelder te lopen :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

hahahahha, ik kom van jou hier en daar wel eens een flesje tegen in een ander topic :grinning:

1 like

Ik snap sowieso het tentoonstellen van alcohol of horlogeverzameling niet zo; alcohol staat in een dichte kast, hoog zodat kindjes er niet bij kunnen. Horloges in kluis :man_shrugging:

5 likes

Geen kindertjes hier. en horloges idd in de kluis. Snap horlogedozen daarom ook nooit zo.

Dat scheelt wel, kan ik me indenken :slight_smile:

1 like

Een slok op een borrel.