Jouw collectie op één foto deel III

Klinkt bekend :smiley:

13 likes

Ik geloof er niks van.
Maar om je een klein stokje achter de deur te geven, moeten we even een ludieke tegenprestatie voor je bedenken.

3 likes

Op zich een hele mooie gedachte, natuurlijk :+1: maar is andere horloges ervaren ook niet een onderdeel van de hobby? En kan dat niet samengaan met het tevreden zijn met wat je hebt?

Voor elke flip een HF Cafe special? :joy:

4 likes

Mooi trio hoor. Zou je idd klaar mee kunnen zijn.

Echter, dit vind ik echt zo een dooddoener :zipper_mouth_face:

Maaruh, succes :+1: :wink:

2 likes

:sunglasses: zat er nog aan te denken om die er bij te zetten.
Deze tekening beschrijft het Idd heel goed!
Kom even niet meer op de naam van deze kunstenaar die zijn tijd ver vooruit is. :thinking:

Niemand gelooft het nog.
Maar mijn vriendin vindt het mijn beste voornemen sinds tijden.

Dat klopt, maar er gaat ook een bepaalde onrust van uit. Ik ga gewoon een heel jaar sparen voor een horloge en wellicht lijstjes maken.

Mag. Maar om mijn account op te heffen is zo rigoureus en gaat ten kosten van mijn andere hobby.

Dank! Het zou op zich met deze 3 moeten kunnen lukken. En de DWW hoort er ook nog bij. Dus toch ook nog iets frivools.

4 likes

Dat is wel tof ja! En je daarna als een kind in een snoepwinkel voelen.

1 like

Ik denk dat ik namens vele HF leden spreek als ik zeg dat ik heel benieuwd ben :joy: Ik ben iig blij dat ik recent nog de Mark XVI van je heb kunnen overnemen dan :smiley:

2 likes

We gaan het beleven! Jullie zitten op de eerste rij.
Fijn dat je blij bent met de IWC!

5 likes

Oeehh. Wat?

23 likes

Hoe bevalt de Fortis?

1 like

Haha ik had het net nog in Fortis only erover dat ik er wel een long term review van zou willen schrijven.

Ik vind het een ontzettend leuk ding, de tofste van mijn huidige viertal imo. Heel veel geschiedenis en een erg niche merk dat meer waardering verdient. Ondanks dat hij ruim 20 jaar oud is draag ik hem nog voor alles en dat kan ik niet zeggen van de Breitling die ik uit hetzelfde jaartal heb gehad (deze Fortis komt uit de jaren '90).

2 likes

Ik durfde het eigenlijk niet te zeggen, maar nu je er zelf over begint; helemaal mee eens :ok_hand: die Fortis is zo gaaf. Een van de, zo niet mooiste, chrono’s ooit. Heel mooi :star_struck: dus ik snap je helemaal.

2 likes

Mooie collectie!

1 like

Ik ga serieus mijn best doen én er een strip over maken…

17 likes

De twee links zijn van mijn vrouw:)

21 likes

Wordt lastig Ed iten :thinking:

2 likes

Ja ja, een van de Brunies zit op zijn kop :joy:

29 likes

Die planet ocean is super cool!

1 like

Yep, en die rubber band met vouwsluiting is Hemels :muscle:t2:

1 like