Jouw collectie op één foto deel III

19 likes

Mooie collectie! Ik dacht dat je ook een Breitling had of is die inmiddels weer vertrokken?

2 likes

Jaartje geleden had ik die :joy:woensdag komt er weer een. Het gemis was te groot :joy:

9 likes

Echt prachtig met dat oranje. Soms spijt dat ik de “gewone” heb. Moet hem wel nog eens op rubber zetten binnenkort. Dat is lang geleden en met deze foto te zien, begint het te kriebelen.

1 like

Ik ben het volledig eens en oneens. Ik had me hetzelfde voorgenomen als @Jurk: niks eruit (niet moeilijk, is nog nooit gebeurd dus zal ook niet snel gebeuren), niks erin.

Andere horloges eens zien, bepotelen en om de pols gooien is een van mijn favoriete bezigheden binnen de hobby. Ik laat gewoon het betalen achterwege en wandel twee koffies later de winkel weer buiten. Dat is hopelijk binnenkort weer wat meer ongedwongen mogelijk, maar mijn methode is al geijkt: ik draag m’n Planet Ocean. Enkel de Rolex Explorer heeft die test doorstaan, en slaapt nu ook vaak in de doos.

Vanuit dat gepas gaat weinig onrust uit. Ik moet gewoon de foto’s hier op HF weten te kaderen als leuk om te zien, niet om te kopen :sweat_smile:

3 likes

Ben nieuw op het forum, maar alleen kijken en niets posten, voelt niet goed.

Hierbij mijn bijdrage.
Fijne avond

56 likes

@DDean hele gave collectie hoor! Mooi om te zien.

1 like

Thanks! :+1:

49 likes

Toffe 3-piece :ok_hand:

1 like

![IMG_20210102_160722352|375x500](upload://telOuw0kzqVc7VukHgmUDV7S1ZR.jpeg
De TW Steel is net te groot voor de horlogedoos, daarom maar zo gepositioneerd. :wink:
Kan ie mijn andere horloges niet beschadigen!

Alpina Seastrong Heritage Diver
Seiko Samurai Save the Ocean
Tag Heuer Carrera cal.16
Longines Admiral Chronograph
TW Steel Dario Franchitti ltd Miyota 9015

11 likes

Erg fraai! De Superocean II is een dijk van een Breitling! :sunglasses::+1:

1 like

Wel in jouw kleur he? :wink:

Just a Sumo addiction

39 likes

Iwc 3706 ??

Super mooi

1 like

Dude, serieus??
Whowwww

Jazeker…mijn topje van de ijsberg

1 like

Damnnnn

Zijn die allemaal origineel? Wist niet eens dat er zoveel variaties zijn. Leuk toch hoe velen in deze hobby focust op een andere niche.

1 like

Jazeker allemaal origineel in zeer goede en NOS conditie

20 likes