Jouw collectie op één foto deel III

Wauw ziet er netjes uit. :ok_hand:t3::ok_hand:t3:

1 like

Treurig slecht telefooncamera, ik weet het. :wink:

26 likes

Mijn horlogekastje! Van alles wat, horloges, horlogeboeken en -magazines.

19 likes

Helemaal mee eens hoor! Niet teveel letten op wat de geijkte modellen zijn maar kiezen wat jij mooi vindt. Nog iets op de wensenlijst staan voor 2021?

1 like

Tja … Certina Chrono, een “Moonphase” (gecharmeerd van Longines), een “rechthoekig” horloge (Longines Dolce vita, Cartier XL Solo) , Seiko Arita porcelain, etc … je kent het wel …

1 like

Familie portret anno dag 3 van 2021…
Zal er op dag 3 van 2022 ongetwijfeld anders uit zien :upside_down_face:

43 likes

Zo’n Cartier is heel cool. Vierkant is sowieso erg leuk om erbij te hebben. Kunt ook naar de Heuer Monaco en Monza kijken, die bevallen mij allebei iig erg goed!

Mooie collectie! Herken er 2 uit m’n eigen collectie. Watchwinder in kluis in gebouwd zie ik? Mooie oplossing!

2 likes

Monaco blijft idd ook trekken

1 like

Mooie en diverse verzameling toppers!
Spot ik daar een SBGA293? Krijgt die veel draagtijd naast al het andere geweld? :blush:

Hahahaha! Ik vind dit zo cool! Word helemaal blij van als ik hier naar kijk! :joy::+1:

Ook nog een aantal Zimbe’s . Echt tof!

1 like

Huidige staat van mijn trio, speel nog met wat ideeën, maar eerst even genieten :+1:

66 likes

Welke zoal?
Die GMT is wel een knaller hoor :ok_hand:

1 like

Doen als je een leuke deal vindt! Net als Sander ben ik ook erg blij met de Monaco. Echt lekker wat anders en mooie historie

Mooi en je hebt in elk geval een passende avatar gekozen!

1 like

Je hebt de kluis alvast vóórgeboord voor de boeven? :thinking: :joy:

Mooi hoor.

1 like

Klopt goed gezien!
Is de meest recente aanschaf en heel lastig van de pols af te krijgen inderdaad. ongekend mooie techniek en afwerking !

1 like

Die snap ik even niet…

dank je :ok_hand:
Citizen was het eerste merk dat ik vroeger in de '70 jaren in mijn jeugd voor het eerst kocht met het geld dat ik verdiende door kleine klusjes op te knappen :smiley:
maar de verzameling is eigenlijk nog maar een dik jaartje of twee begonnen en dit is het resultaat ervan.
het geeft een nostalgisch gevoel, doet me terug denken aan de “goede oude tijd” :smiley:
en door de jaren heen mag ik wel zeggen dat Citizen een geweldig repertoire heeft opgebouwd met zeer ingenieuze en betrouwbare horloges :ok_hand:

3 likes