Jouw collectie op één foto deel III

Ben wel benieuwd naar die skindiver en chrono :wink:

Nog even een collage van de meest gedragen delen van de collectie, naar goed voorbeeld :rofl:

17 likes

Juni 2020

Een dipje … weet niet zo goed wat ik nou wil met deze hobby :roll_eyes: Ik zat al foto’s te maken om de DJ eruit te gooien … maar dan? Misschien alles er een keer uit en dan overnieuw beginnen :thinking: ? Meer wil ik sowieso niet … Minder wellicht wel … Een One Piece? :zipper_mouth_face:

In:
Seiko Prospex Seiko 200m Divers SPB077J1

Out:
None

47 likes

Hele dikke collectie!

1 like

Het valt mij niet tegen. Hoewel één niet echt waar is…

24 likes

Wel jaloers … niet hoeven te kiezen … (bijna dan) Maarja, wat kies je dan? … Een vintage DD is niks voor mij. Sowieso geen vintage. Een dikke Seadweller? (moderne versie)

1 like

Ook hier een soort van one-piece met de SD4K. Op een gegeven moment wil je toch meer Sven.

1 like

Heb maar drie categorieën waarbij de DD de daily is.

Also enige? Nee. Neo vintage misschien?

Ehhh … en dat is?

Ik hoopte juist van niet! :joy:

Ik denk dat je al een heel end komt met een bandenswapper ernaast. Daarom kijk ik weer met een schuin oog naar Speedy’s.
Kan ik weer helemaal losgaan met bandjes kopen in alle kleuren van de regenboog :rainbow: en dagelijks een “ander” horloge van maken :smile:

2 likes

Te jong om vintage genoemd te worden, maar te oud voor modern. Ik hoop dat je binnenkort een paar DD’s kan passen onder genot van een biertje. Dat zet je vast aan het denken.

1 like

Mijn advies (maar zeer lastig waarschijnlijk):
Een paar maanden niks kopen en niks verkopen.
Genieten van wat je hebt (want mooi!).
En dan maar eens verder zien.

4 likes

Stuk voor stuk prachtige horloges. Met de Explorer en de Speedy, heb je eigenlijk alles wat je nodig hebt (imho).

1 like

Boring. Zou zelf de dj houden voor dressy, en Explorer of Speedy voor meer casual. Wrs zou ik de Speedy houden.

2 likes

Alleen maar Seiko

33 likes

18 likes

Mooie box zeg! Sjiek

2 likes

Thanks :blush::+1:

Crocodile leather on top :sunglasses:

6 likes

:woman_facepalming:t2:

8 likes

Mooie DJ. Is dit de 36 of 41mm?

1 like