Jouw collectie op één foto deel III

Met getallen boven de indices is het 41mm.

2 likes

zie je aan de :point_down:

2 likes

You saying ?

Weer wat geleerd, dank.

Die Heuer zeg :heart_eyes:

1 like

Gelukkig doe je dat enkel met je Rolex om. Niet te stoer doen met je Tudor of Breitling om hoor.

14 likes

Haters gonna hate.

1 like

Mooie box is dat. Ook handig voor de inbrekers. Hebben ze gelijk alles mee.

1 like

Here we go again. Messing around down here like a bunch of kindergarten kids :thinking:

begint onderhand wat vervelend te worden.

Zodra RLC iets post zijn er een aantal azijnslapers die kennelijk de onbedwingbare behoefte hebben om de topics te vervuilen met afzeik reacties.

Kijk @RLC je maakt het ze natuurlijk niet altijd heel moeilijk en kan me wel een beetje voorstellen dat het over-enthousiasme voor je horloges (overigens naar mijn mening een erg mooie collectie) wat vermoeiend kan overkomen.

Zo heeft zoals altijd het verhaal twee kanten. Maar er wordt volgens mij ook met twee maten gemeten.

Maar heb liever dat mensen dan verder scrollen naar de volgende posts of topic dan telkens dit geneuzel. Uiteindelijk hebben we dezelfde horloge ziekte.

Dus weer lekker naar on topic.

27 likes

Status is alles! :wink:

Genoeg gezeur! Hierbij mijn beginnerscollectie!

36 likes

Precies dit. Altijd hetzelfde clubje droeftoeters…

1 like

Schitterende Seiko collectie! Zowel de SPB077 als de SPB051 in de collectie. Beide super horloges. Heb ze ook beide tegelijk gehad. Welke heeft je voorkeur? Ik vond de SPB077 draagbaarder.
By the way. You need a new watchbox! :sunglasses::+1:

De Seiko Sarb017 Alpinist blijft een Titaan. Zwaar underrated horloge. Heb je de Miltat Solid 3D Oyster als een overwogen met V-Clasp? Zeker een aanrader.

1 like

Welk model is dat ?

Ja box wordt te klein al vind ik het ook wel mooi om de twee toppers in apart seiko doos te hebben. SPB051 heeft lichte voorkeur. Op een of andere manier vind ik het licht gebogen saffierglas erg gaaf.

1 like

Die is zeker mooi, maar ik vind hem eerlijk gezegd wel te duur!

Horloge is absoluut genieten!

Ik heb overigens niet het idee dat dit zo is. Krijg altijd lovende reacties!

Skx007.
Met saffier.
Met president bracelet.
Met fijnafstelling op de gesp.

Ikke grote blij.

1 like