Jouw collectie op één foto deel III

Kritiek geven op iemand collectie, waarom?

Ik bedoel, je mag best zeggen “gaap, het is voorspelbaar” maar de hoeveelheid subs, datejust op de hele forum is een geijkte baan. Dat ik toevallig meerdere bij elkaar heb gelegd voor een fotoshoot stalen sporthorloges is toch niet vreemd als deze topic “je collectie bij elkaar” heet.

Als deze topic “ laat je PhilipDufour zien” dan zal ik me onthouden.

24 likes

Jaloezie is een zonde. Ook op dit forum is dit zeker aanwezig, helaas.

Mooie collectie hoor. Een hoop gave modellen waar je trots op mag zijn.

Hoop kritiek zeg. Is toch gewoon een gave collectie. Dat het veelal populaire modellen zijn dat is niet gek. Deze zijn niet voor niets populair.

Wees er zuinig op.

13 likes

Damn son, jou kun je ook niet serieus nemen na zo’n comment op zo een verzameling

5 likes

Ja herkenbaar, die was ook onbetaalbaar

2 likes

@Flipperkast mooi gesproken :blush::+1:

Sterker nog jaloezie en afgunst komt hier de laatste tijd in overvloed voor. Bah. :confounded::nauseated_face::face_vomiting:
In veel reacties hierboven is dat duidelijk ook aanwezig. Iemand laat zijn collectie zien met de meest grote iconen/begeerlijke horloges uit de geschiedenis der horlogerie en ineens is het ‘geen liefhebberij’ en geen doordachte collectie, maar slechts geldsmijterij en voorspelbaar. Ja daaaaag. Schitterend stukje levenswerk en een prachtige doordachte verzameling.

@YCC je hebt een fenomenale collectie, nogmaals ik denk een van de mooiste hier op het forum. Daar mag je trots op zijn. :sunglasses::+1:

2 likes

Hmm niet alleen. ik denk dat hierboven mede voorkomt uit jouw irritante gedrag en one liners. Terecht ook, je komt over op het forum als een irritante vent, Ralph. Zo ben je niet in het echt man. Stop met het onderhouden van het karikatuur wat je zelf aan het creëren bent.

22 likes

:+1:

3 likes

Inderdaad. Heb de zin maar verwijderd. :+1:

1 like

Ik nu ook :+1:

image

:joy:

3 likes

Iemand moet je beschermen tegen jezelf. Ik hoop dat dit een internet-trekje is en dat je in het echte leven gewoon een gezellige vent bent.

Ik sluit me aan bij Robert overigens. Doe lekker normaal dan ben je misschien nog leuk ook.

7 likes

Ik zal inderdaad het karikatuur RLC wat dimmen.

2 likes

Hahah als je zelfs onbewust begint te doen is het geen trekje meer.

1 like

Heel mooi man :ok_hand:
Geniet ervan.

Geloof mij maar dat ie die zo heel voorzichtig heeft neergelegd, wel uitkijken dat bvb vrouwlief niet langs komt die het doosje even dicht klapt :persevere:

3 likes

Dus jij denkt dat hij ze niet vanaf de andere kant van de kamer in het doosje gemikt heeft en het gewoon een flauwe nep “kijk mij eens nonchalant zijn” foto is?

Ik weet het zeker

1 like

Dan had er wel 1 ondersteboven gelegen,.ze zijn allemaal topzwaar :sunglasses:

2 likes

Waar moet dat heen als je een anonieme post op het interweb al niet meer kan geloven…

Goed punt.

1 like

Zo werkt het niet. Dat staat gelijk aan een reset, dan begint het gezeur weer gewoon opnieuw.

2 likes

Dan zal het worden:
FPJourne Octa UTC
Rolex submariner
Seiko prospect seiko of G-shock

Dan ben je onder alle omstandigheden ok.