Jouw collectie op één foto deel III

Seiko SKX of Turtle

1 like

Oprecht prachtige horloges. En die horlogebox geeft toch net wat kleur aan je collection :ok_hand::grin:

2 likes

Gewoon omdat het kan. Eigenlijk erg content met de huidige staat. De G-Shock hoort er eigenlijk niet bij want dat is mijn werkhorloge.

33 likes

Update :smile:

46 likes

Even die stalen glimmer van die ZEP af en je hebt een top set :+1:t2::+1:t2:

3 likes

Zo he! Nu nog even die pcl laten verdwijnen en helemaal het mannetje.

:clap::beers:

1 like

Glim glim. :grin:

18 likes

Toffe set, ik ga de SBGV245 ook nog eens proberen denk ik :ok_hand:

2 likes

Lekkere collectie wel zeg! Meine gute!

1 like

Morgen naar S&C om de stalen band eraf te laten halen :wink:

2 likes

Niet doen! Gaat je geld kosten denk ik :smile:

1 like

Top hoor!
Lekker kleurrijk.

De Sub staat / stond toch in het blauwe gedeelte, of vergis ik me?

Komt er weer een Vintage Rolex voor terug of wordt het er eentje voor de Side Collectie? :wink:

Als ik horloges voor t geld nam had ik al wel in een Rolex geïnvesteerd :rofl: mijn verzameling bestaat uit afschrijvingskanonnen.

De SBGN005 gaat misschien vertrekken dus dit kan een eventuele vervanger worden (na de BB58).

3 likes

Herkenbaar :joy:

Uitstekende keuze. Ga de blauwe binnenkort bekijken, de volgende na de vertex :smile:

1 like

Yup ik neem ook de blauwe. Ben ook heel benieuwd naar de Vertex als je hem eenmaal hebt :+1:

1 like

Ik ben er rond 4 uur even jubilee oppikken :+1:t2:

1 like

Ook even een update!

Ik ben eigenlijk best tevreden zo, nog nooit zoveel rust gekend :see_no_evil: de Hamilton draag ik niet meer en gaat in de toekomst wel eens naar de B doos verhuizen tussen mijn jeugdhorloges.

Er komt nog zeker nog een JLC en misschien ook IWC petit prince, maar mijn prioriteiten liggen elders voor het ogenblik :blush:

43 likes

Gave collectie en een mooie horlogedoos!

1 like

Geen idee wat de update is. Mooie diverse collectie!

1 like