Jouw collectie op één foto deel III

Yup ik neem ook de blauwe. Ben ook heel benieuwd naar de Vertex als je hem eenmaal hebt :+1:

1 like

Ik ben er rond 4 uur even jubilee oppikken :+1:t2:

1 like

Ook even een update!

Ik ben eigenlijk best tevreden zo, nog nooit zoveel rust gekend :see_no_evil: de Hamilton draag ik niet meer en gaat in de toekomst wel eens naar de B doos verhuizen tussen mijn jeugdhorloges.

Er komt nog zeker nog een JLC en misschien ook IWC petit prince, maar mijn prioriteiten liggen elders voor het ogenblik :blush:

43 likes

Gave collectie en een mooie horlogedoos!

1 like

Geen idee wat de update is. Mooie diverse collectie!

1 like

Dankje! De doos is de meest recente aanwinst, echt een mooi stuk (custom via Fish and Father). Maakt het wel af zo :blush:

7 likes

Heel mooi, mijn bandje is binnen bij de AD en met de post mee.
Moet enkel even een goed adres hebben. (lees uitstekend adres)

1 like

Welke JLC heb je op het oog?

Mooie collectie, vind die blauwe Oris erg gaaf. Wellicht dat ik die probeer te vinden als de alleskunner op vakantie.

1 like

Dankje!

Daar dient hij bij mij ook voor, en ik draag 'm verrassend vaak in het weekend thuis. Voor een BBQtje of om te spelen met de kinderen, zorgeloos stuk :+1:

De nieuwe Master Control Calendar wil ik zeker eens passen. Valt ie tegen, dan kijk ik naar de MUT Moon, maar ik vermoed dat die wel eens vernieuwd zou kunnen worden in de nabije toekomst. Ik verwacht zeker een update van het uurwerk naar een langere reserve zoals de Master Control :blush: Er is geen haast bij, dus we zien wel waarop ik uitkom :wink:

2 likes

Een van de twee Meistersingers eruit, Zenith El Primero erin :slight_smile:

1 like

Tja. In het zuiden van het land weet ik er wel 1. Maar in principe was het niet heel veel werk naar ik begrepen heb.

:see_no_evil:

1 like

Onwijs leuke collectie! :heart_eyes:

1 like

Dat is een hele mooie keuze!! :+1:

1 like

Dat is het voornaamste, ik vind de Moonphase mooier. En eigenlijk de vorige versie van de Calendar ook. Alvast veel voorpret gewenst!

1 like

Maakt me niet uit waar die zit als het maar één van de betere is. :grinning:

1 like

Dat komt zeker goed, dank :smiley:

De MUTMoon kan ik inkomen, die is een stuk formeler. Misschien iets te dressy voor mij, maar ik moet ze naast elkaar passen :slight_smile: Waarom vind je de vorige Calendar mooier? Op foto althans vind ik de smallere bezel, verfijndere moonphase en geborstelde zijkant van de case bij de nieuwe een stuk moderner ogen. Smaak natuurlijk, maar ik ben toch benieuwd naar je argumenten :wink: plus die jumping date onderin bij de nieuwe is gewoon een gaaf stukje techniek :smile:

(voor iedereen die meeleest maar ze niet kent, prentjes hieronder! )

11 likes

Ik vind hem gewoon mooier qua totaalplaatje.

• meer in balans door de ‘bezel’, ontbreken van de buitenste ring.
  • rustiger door het ontbreken van de minuten indexen
  • het verspringen vind ik geen toegevoegde waarde,… dan ook dat het op 15 is, dan is er al overlap. Wellicht vinden ze het zelf ook, omdat die op de 14 staat,…

Enfin, het zijn kleine dingen, maar de oude heeft mijn voorkeur.

2 likes

Bedankt voor de toelichting :slight_smile: hij oogt inderdaad wat rustiger, dat spreekt inderdaad wat in het voordeel van de oude. Hoe dan ook is’t een mooi model die typisch JLC is, dus je kan eigenlijk niet missen.

Voor mij precies de dingen die de nieuwe iets meer ‘casual’ maken waardoor ie mij juist meer aanspreekt.

1 like

Mijn trio. Even op klikken voor extra scherpte…

50 likes