Jouw collectie op één foto deel III

Ik vind het zo leuk om al die collecties voorbij te zien komen (huh? is dit een Nederlandse zin?), maar tegelijkertijd besef ik dan dat we allemaal last hebben van hetzelfde virus.

1, 3, 5, 10, 20 of collecties van 30 horloges en hebben jullie dan ook moeite om er een paar van de hand te doen (omdat de collectie zo gegroeid is)?

Ik kan maar niet beslissen welke horloges het nest mogen verlaten en welke de ėchte blijvertjes zijn…

Luxe-keuzes van het leven…

1 like

Er staat er eentje (de mijne) te koop in het blauwe gedeelte. :sunglasses:

2 likes

Wauw wat een “geweld”, prachtig!:heart_eyes:

1 like

Nee, absoluut niet!!

:wink:

1 like

Zie hem nu pas, erg mooi weer! Heb je er ook een stalen band bij?

1 like

Dan heb ik toch een probleem… :thinking::rofl:

1 like

Wat een heerlijke verzameling!

1 like

Dank je,vind @Cas86 ook!:grinning: 145022 op 1171/1 met 633 endlinks.

1 like

Sorry, zie nu dat ik een verkeerde smiley heb gekozen. Ik verkoop ook bijna nooit iets. Ben de 30 al ruim gepasseerd, vermoed dat er over een tijdje een 0 achter kan.

Kortom maak je geen zorgen of juist wel. :grinning:

2 likes

En welke zijn nu degene waarvan je zeker bent dat ze nooit zullen gaan?Dat kunnen er toch nooit alle dertig+ zijn zou je denken?:grimacing:

Nagenoeg alles zou weg mogen, maar zolang het niet nodig is. Uiteindelijk zijn het maar spullen, maar heb er wel plezier van.
Vermoed dat mijn zoon ze tzt wel zal weg doen of hij moet dezelfde klap/tik krijgen.

2 likes

Jazeker, stiekem ook het mooist op staal denk ik :open_mouth:

2 likes

Dat vind ik eigenlijk ook!
Komt er nog een NA? Ze zijn echt wel erg goed bezig bij Tudor.

Nee, dat laat ik anderen over. Ik ben meer van de foto’s plaatsen en door.

Hier voor wat kleur in het draadje

29 likes

Kan ik in dit topic een stukje terug in de tijd Bidle,om te zien waar zoal je voorkeur naar uitgaat in het geheel?

1 like

Heel mooi en idd veel mooier op staal!
Foto’s zijn ook erg goed gelukt en spreken… etc.

:ok_hand:

2 likes

Zorgen!!!

1 like

Ik was er al bang voor,… :wink:

1 like

Mooi klokje zonder meer, maar voor het bedrag dat je er voor vraagt kan ik er één nieuw kopen.

2 likes

Het is bij meer wel makkelijker. Dan draag je sommige namelijk niet veel, of overlap met andere klokjes.

2 likes