Jouw collectie op één foto deel III

Van links naar rechts:

1. Seiko Turtle SRPC91K1 2019 ‘‘SaveTheOcean’’
  2. Seiko SKX007J1 - Miltat Jubilee - Vlak blauw saffier 2020 ‘‘SKX007’’
  3. Rolex 116710 BLNR 2018 ‘‘Batman’’
  4. Seiko SNZF17K1 ‘‘Sea Urchin’’

En binnenkort wellicht:

1. Rolex 11610LV ‘‘Kermit’’

:grin:

17 likes

Kleine update. De Nomos toegevoegd aan de collectie. Eigenlijk de perfecte 3 piece (Nomos, Pelagos, Speedy). Maar ik kan geen afstand doen van de LLD en de Edox.

Ik heb geen wensen meer😱

25 likes

:rofl:

Deze over een paar weken / maanden nog eens terug kijken :wink:

2 likes

Niet helemaal mijn collectie maar misschien toch leuk genoeg om hier te delen. Vanmiddag een erg leuke ontmoeting gehad met @Mojo_69 en @WristCandy. Natuurlijk even een groepsfoto van de horloges gemaakt. Deels NA‘s, deels wat we al om hadden en een inruiler. Was gezellig!

30 likes

Die zie je niet vaak :wink:
On topic: fraaie set!!

1 like

We zullen zien :wink:

Klopt! Die heb ik helaas verkocht een tijdje geleden. Toch wel een heel klein beetje spijt.

1 like

I can imagine. Zal duur grapje zijn om deze in de huidige tijd weer terug te krijgen. :chart_with_upwards_trend::up:

1 like

Ik heb hem voor een redelijk bedrag weggedaan maar is inderdaad wel duurder nu zag ik :weary:

Tudor GMT eruit, Rolex GMT erin

27 likes

Mooie collectie!
De Rolex GMT is een heel mooie aanwinst :ok_hand:

1 like

Mooie upgrade.

Misschien nog een Pepsi/Coke bezel halen voor de afwisseling?

1 like

Ik heb een pepsi erbij! Een coke wil ook nog :+1:t2:. Stiekem vind ik de zwarte bezel het mooiste :blush:

4 likes

Ja hee, nu is het niet stiekem meer! Mooie collectie hoor!

1 like

Helemaal top!! Hoeft die 16570 er ook niet uit :smile:

1 like

De orient mag weg trouwens!

7 likes

De aviator en de gear s3 zijn er uit,

Nu sparen voor een casioak, dan Henry 1972 en bulova ss

11 likes

Juli 2020

Ik wil eigenlijk niet meer spreken over een collectie. Ik ben géén verzamelaar. Horloges komen en gaan, en ik ben weer een ervaring rijker. Deze maand de Rolex Explorer eruit gegooid. Deze inmiddels voor de 2e keer ervaren. Prachtig horloge maar uiteindelijk te saai voor me … Ik kom er steeds meer achter dat er wat moet gebeuren op de dial om enthousiast te worden. Ik merk ook dat ik langzaam tegen de stroom in ga, en 40+ dials meer en meer waardeer :sunglasses:

Benieuwd hoe de rest van het jaar er uit ziet!

In:
Grand Seiko SBGN003

Out:
Rolex Explorer 214270 MK2

(Vlnr: Tudor Pelagos LHD, Grand Seiko SBGN003, Rolex Datejust 126334)

33 likes

Om de een of andere reden kan ik m’n bericht niet aanpassen maar ik vind dit zo belangrijk dat ik het zo even doe:

Ik bedoelde een dan Henry 1962, niet de 1972

Einde bericht

35 likes