GMT verkocht en nu bedenken wat er voor in de plaats moet komen. Geen goud meer iig.
Explorer 1, 2, Air king en PAM683 waren als kanshebbers geweest, maar hebben het uiteindelijk niet gered.
GMT verkocht en nu bedenken wat er voor in de plaats moet komen. Geen goud meer iig.
Explorer 1, 2, Air king en PAM683 waren als kanshebbers geweest, maar hebben het uiteindelijk niet gered.
Schitterende collectie! Rolex Daytona zou niet misstaan als mooie vervanger voor de GMT.
Thanks ik zou zeggen DOEN, is echt een gaaf horloge
Meh, Daytona… die vind ik écht niet mooi. Ik zou gewoon een Rolex GMT master pepsi doen!
Daytona gaat hem niet worden nee.
BLRO zou leuk zijn, maar niet voor de huidige prijzen.
Ook niet en vorige generatie? Met metalen bezel?
Ik zeg een mooie 1950 case of 1940 case panerai erbij! Sportieve allrounder zonder draaibare bezel. Zou mijn inziens een mooie aanvulling zijn!
Panerai heeft wel iets cools, maar mijns inziens geen competitor als vervanging voor de Two tone GMT Master II. Ik zou een andere klatsert uit de stallen van Rolex adviseren. @Erik11 Wat vind je van een Skydweller?
Nou voor mij wel hoor! Ik draag mijn panerai heel graag en ben zeer content dat ik mijn collectie wat heb opgeschud en afstand heb gedaan van de hunt naar een bepaald merk.
Van volledig Rolex naar nog 1 Rolex met een speciale plek in mijn hart en daarnaast horloges die ik tof vind. Panerai, omega, Iwc, breitling etc kan zeker de competitie aan met Rolex mijn inziens.
Maar ja dat vind ik hè
Nu ik erover nadenk: @Erik11 een gave navitimer!!!
Heel fraai deze
Nope
Protserig ding.
Helemaal eens! Ik heb hem 1 dag in bezit gehad en ik en sommige leden van mijn gezin vonden het kermis😇
Nu dan toch maar eens een keer de hele ‘collectie’ posten. Ik heb 6 horloges, en heb me voorgenomen om dat zo te houden. Dus, als er iets nieuws komt, moet er iets uit!
Voor mij is het belangrijk om lekker wat diversiteit te hebben binnen de collectie. Bijna elk horloge heeft een bepaalde betekenis voor mij, of een bepaald doel (de citizen is bijvoorbeeld mij horloge voor het ruigere werk).
Allicht is het wat Seiko heavy, maar binnen deze prijsklasse heeft Seiko gewoon echte top modellen naar mijn mening.
Genoeg gepraat, de collectie:
Diversiteit in merk is geen doel op zich toch? Gewoon een set mooie horloges incl. vintage digitaal. Dat vind ik soweiso ook tof.
Ik zou willen dat ik je inmiddels blij zou kunnen maken… Maar helaas