Jouw collectie op één foto deel III

Die is 39mm. En zo draagt hij ook wel.

7 klasse horloges. Ik ben zelf niet zo van de grote collectie omdat je dan per definitie veel stukken niet of niet vaak draagt.

Hoe ervaren degenen met de grote horlogedozen dat?

1 like

Eigenlijk mis ik alleen nog jouw A.Lange. Dan kan ik, zoals ze hier wel vaker zeggen, uitloggen en genieten.

3 likes

De JLC moonphase is anders wel een perfect alternatief :+1:

2 likes

Prachtige collectie Tom.

Vraagje. Wat vind je van een Reverso als eventuele aanvulling?

1 like

Thanks!

De Reverso heb ik gehad (8-days). Prachtig ding. Ik sluit niet uit dat er ooit weer een komt, maar dan een mooie dunne.
Maar ik heb op dit moment even geen horloges serieus op het oog. Zal morgen wel weer anders zijn trouwens.

4 likes

Twaalf dagen geleden mijn collectie gepost, met als feedback dat ik nog wel een lichte plaat kon gebruiken. Mijn mooie vintage Rotary Aquaplunge is eruit gegaan, en jawel, een lichte plaat aangeschaft. Hierbij de update:

24 likes

Limbo collectie

61 likes

Leuk! Ik herken jouw horloges en die van @Bwatched. Ook nog andere forumleden?

3 likes

Ik denk dat je de Lange 1 even niet hebt gespot :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

:exploding_head:

1 like

Allemaal van jou? :scream::heart_eyes::scream::heart_eyes:

Leuke grabbelton

1 like

Minder donkere foto vanaf de andere kant van de tafel :wink:

22 likes

Zoveel mooie horloges en nul fatsoenlijke fotos :joy:

5 likes

Kwam door de alcohol :wink:

1 like

@Bwatched z’n goede cocktails lieten de aandacht voor de horloges behoorlijk verslappen

8 likes

Die 8 das was geen duetto of wel? Was die dan zo dik?

Ik weet dat er bij mij ook nog een reverso bij gaat komen maar voel ik me nog wat te jong voor. In mijn geval ook gewoon lekker simpel. Wss medium met of zonder kleine seconde.

1 like

Het is jullie vergeven :smile:

1 like

Doen! Jij kan dat :+1:

1 like