Poooohhh dat is wel lekker zeg! Schitterend de Polerouters! Ooit nog een gouden overwogen?
Nee… eigenlijk niet.
Ik ben wat polerouters betreft van de zwarte platen, en goud met zwart vind ik niet zo mooi.
Een goeie rosegouden vind ik wel mooi, maar de meesten zijn 34mm en dat valt (vind ik) weer te klein.
Ik wil perse 35.5 mm polerouters hebben.
Ik overweeg nog steeds een two-tone datejust met blauwe plaat (modelletje Han) als optie voor een beetje kleur in de collectie.
Zou een schitterende toevoeging zijn op een al prachtige collectie!
Ik denk dat het een goeie aanwinst zou zijn inderdaad. Ik heb ook gedacht aan een Zenith El Primero… maar ik doe/heb verder weer niets met chrono’s.
Het Rolex virus heeft je te pakken…
Kijk uit hè daarlijk probeer je er een paar en wordt je een centen pakker pur sang genoemd
Ik verkoop (bijna) niets .
Vooral kopen wat je mooi vind en waar jezelf blij van wordt. Als het aan de rest ligt heb ik alleen maar kleur in de collectie, maar ik ben meer van zwart. Can’t help it.
Als jij die El Primero in de basis al niks vindt dan gaat hem dat ook niet worden op de lange termijn.
Ik vind de ZEP erg mooi… maar ik heb 0 chronos en ik houd in de regel van eenvoudige horloges. Ik twijfel dus een beetje.
Ik doe niets anders. Denk wel dat ik een Universal afwijking heb. Wat betreft grail materiaal zit dat voor mij vooral in die hoek… maar ik ga nooit 30k betalen voor high-end vintage. Daar ben ik te arm voor.
En iets van een Jaeger-LeCoultre Reverso of Ultra thin moonphase?
Graag wel een nieuwe foto met de OP straks!
Ja kan niet wachten. Nog even de Breitling verkopen en wachten op het telefoontje…
Niet mijn ding. Dan zou ik eerder een cartier Santos kopen, maar denk dat een fluted DJ flashy genoeg is voor mij.
Misschien een royal oak… maar moet me bedenken of ik zin heb in zoveel geld aan horloges hebben. Eigenlijk vind ik het nu al bezopen.
Heel tevreden nu, maar uiteindelijk zal het wel weer gaan kriebelen Iemand nog tips voor een leuke aanvulling? Denk zelf aan een El Primero, vintage Datejust, Monaco.
Rolex? ROLEX!!!
Hoe gehecht ben jij aan de edox, nomos en tank?
Ik zou wellicht kritisch kijken naar de tank en wellicht een gouden kopen ipv. verguld…
Wellicht een JLC met moonphase? ZEP vind ik eigenlijk altijd een goed idee.
Ben zelf geen fan van speedmaster… zou die zo wisselen voor een ZEP.
Dj is een goed idee.
Vind het wel zonde dat je ze allemaal op die elastiek banden hebt zitten. Ben er zelf geen liefhebber van. Maar ieder zijn smaak gelukkig. Maar je hebt een mooie collectie.
Zou er een soort van AA zijn voor HV?
Nu nog op een leertje doen en je hebt er een. Maar los van de Tudor vind ik de Kamasu, Alpinist en Airman natuurlijk ook hartstikke leuk. Die Dan Henry zie ik liever op vintage leer, zo doet ie me niet erg veel.
Eh, liggen er daar niet drie?
Pak dan liever de New Model 1, Iron Cream.
Die heeft tenminste een minute track.
Maar 50m WR en geen lume does not a toolwatch make, hoe mooi ik emaille verder ook moge vinden. Wel is het zo dat de wijzertjes net een tikje te kort zijn. Toch. Mooi ding. Geen toolwatch. En die groene zonder z’n minute track al helemaal niet.
Eh, nee