Die Ploprof is zo heerlijk eigenwijs
Mooie collectie zo.
Die Ploprof is zo heerlijk eigenwijs
Mooie collectie zo.
Mooi viertal… en even zo mooie foto’s daar van
Snap ik helemaal! En echt af is het natuurlijk nooit
mooie foto’s zeg
Hier ook nog maar eens een overzicht van mijn collectie. Oogt toch altijd als een wat ongeorganiseerde bende met al die kleuren. Maar hoe prachtig uitgebalanceerd zo’n overzicht met allemaal cleane witte/zwarte dials en stalen banden ook is…dit is nu eenmaal mijn horlogesmaak. De bovenste rij is echt de kern vd collectie en gaat niet weg. De onderste rij (op de Tollet na) is voor mij wel vervangbaar. Ik vind het toch wel leuk om wat snel te kunnen wisselen met goedkopere vintage horloges. Ik zit nu al een tijdje te denken over een grotere aankoop uit het nieuwe segment. Nomos neomatik en Tudor BB58 staan al een tijdje op het wensenlijstje, maar het sparen duurt even dus er gaat wat geknipt worden in de collectie. Nog andere ideeën ter aanvulling van de bovenste rij? Eisen: nieuw / youngtimer, niet te groot (polsmaat 16,5 cm)…
Wat een gave collectie zeg! Een collectie met een eigen smoel en leuke combinatie van designs en kleuren.
Dank u, dank u. Ik heb na 6 jaar de slr camera van zolder gehaald. Weer even wennen aan alle instellingen, beetje freubelen
Schitterende collectie, zeker die bovenste rij inderdaad! Die vinkt wel bijna alle vinkjes af, moeilijk een favoriet te kiezen zelfs
Alle nieuwe of youngtimers zullen wat karakterloos voelen hiernaast vrees ik, maar een Oris 65 is echt een leuk horloge voor erbij. Tweedehands of grijs niet te duur en keuze genoeg qua kleurtjes. @RobinH heeft een roterende 65 collectie, hij zal je wel voorzien
Ik snap je keuze voor een Nomos op termijn, dat gaat zeker niet misstaan!
Dankje! Ik zat op een gegeven moment met allemaal zwart behalve mijn Nomos, dus toch maar even wat anders geprobeerd. Met succes moet ik zeggen
Haha, ik heb inderdaad de schijn tegen .
De Honey mag ik niet meer weg doen van Maarten, en de regular 65 niet van mijn ego.
De bico die ik nu heb krijg ik al twee weken niet van mijn pols. Maar zal toch eens het veld ruimen.
Voor een Chronoris Date.
Tot die tijd, genieten!!
Ik vind de 65’s echt zo leuk.
Ik vind die middelste zo cool. En mijn vrouw vindt hem zo lelijk. Ofwel, deze gaat er nog wel komen
Je hebt het vast al vaker genoemd, maar welke ref. is die Cartier Tank?
Oktober 2020
De huidige 3-piece. De GS eruit. Prachtig horloge, maar te netjes voor me … (zeker, nu ik haast niet meer op kantoor kom ). De IWC Pilot altijd een “vet” horloge gevonden, dus toen deze voorbij kwam gelijk toegeslagen.
In:
IWC Le Petit Prince Chronograph IW377714
Out:
Grand Seiko SBGA293
Dit is een een extreem lekker trio!!!
Stunning
Schitterend en terechte wissel
Heel geef, Sven.
Mooie variatie ook met die verschillende banden, dat maakt dat het echt drie totaal verschillende horloges zijn.
Echt schitterend uitgebalanceerde 3 piece collectie! Echt helemaal top. Een duiker erbij zou het helemaal afmaken maar dat zou wellicht ook deze perfecte balans van de 3 stukken verstoren.
Zeker! Wel helaas wat afwijkende bandenmaten … 21 en 22mm Ik heb nog een hele doos met 20mm bandjes …
Heb ik ook over zitten nadenken … Wil niet teveel geld op dit moment er nog insteken … zit daarom te denken aan de nieuwe Seiko, de SPB143, een mooie duiker dat 20mm bandjes lust