Echt een goede keuze, die is top.
En de Longines Legend Diver? Zou ook een fraaie toevoeging zijn met de vintage look en dubbele kroon. Maar dacht dat deze 22mm was…
Ik heb niet veel met het merk. Vroeger wel vaak naar gekeken … Maar vandaag de dag …nee.
heel divers allemaal
Welke ref. heeft die Omega linksboven? (Op Omega Race Timer kan ik niets vinden). Erg mooi horloge inderdaad!
Omega Chronostop ref 145.010 Je hebt de reguliere (145.009) en de driver zoals die van mij, die 90 graden gedraaid is.
Dank!
Ohhh, hmm goede overweging!
Ik zou gaan voor het nieuwe model. Maar … wil vandaag niet meer dan 1 a 1.5K uitgeven aan een duiker. Voor dat geld staat de SPB143 nog met stip op 1
Persoonlijk vind ik de Longines Legend Diver dan meer iconisch en eigen gezicht hebben. Desalniettemin is de reissue van de 62mas van Seiko in de vorm van de SPB14x serie ook erg fraai!
Of de Oris 65?
Al gehad. Ik knapte af op de lume waar de tint van de wijzers afweek van de uurmarkeringen .
Goede keuze, leukste duiker in dat segment. Mijne mag mss wel weg nu ik de Sub heb…
En morgen?
Wat verder dit trio nog genialer zou maken is de Black Bay GMT op staal en de Rolex op Jubilee, maar de huidige setting is ook geen straf.
Ik weet trouwens nog een mooie duiker that won’t break the bank that hard. Doxa Sub300T Legendarische Jacques Cousteau diver…
Racing chrono?
Ik zelf moet moeite doen om hier niet van te snoepen.
https://www.christopherward.com/motorsport?pmax=599.00&pmin=0.00&start=0&sz=12
Heerlijk snoepje voor leuk geld.