Is dat ook niets voor jou Ralph?! Sportief, verkrijgbaar in zwart en een kleurtje plus een dijk van een verleden!
Haha, Doxa (2 zelfs) en Sub al gehad. Ik heb bij mijn Gmt btw ook de stalenband en orginele lerenband met vouwsluiting
Een Sub kan ik niet meer met de huidige prijzen naar mezelf verantwoorden, en eerlijk gezegd vond ik mijn 5 digit uiteindelijk een beetje saai …
Maar eh … dank voor de suggesties!
Ik heb bij deze afkorting altijd een heel ander beeld dan wat jij waarschijnlijk bedoelt.
Vind je deze Alpinist nu echt leuker dan je SPB147? Kan het me haast niet voorstellen…
Dronken bij een Thaise geldautomaat.
Ben ik benieuwd wat voor beeld je erbij hebt
Ik ben gek op de Alpinist, daarmee is de hele shizzle een beetje begonnen en denk dat er wellicht ook iets sentimenteels achter zit…
Google de afkorting maar eens.
Denkrichting: vunzigheid.
Bij die afkorting niet, ook geen romantiek
Hahha wou net googlen en toen drong het tot me door naughty boy.
Mijn kleine collectie…met nog genoeg plek!!
Waarvan de linker 2 horloges recent nog via het forum in deze kist zijn belandt…
Mooie horloges, maar door de zwarte dails wijzerplaten voor mij te veel ‘van het zelfde’.
Wazda?
IWC is prachtig, eerst vond ik het niets maar waardeer deze steeds meer! Denk zelf iets te groot voor mijn polsen aangezien ik normaal 40mm en kleiner draag. Mijn 41mm Navitimer uitgezonderd En die is ook al blauw…
Maar goed, zeker houden dus!
corrected that for you
Much better! Ofwel: veel beter!
Thanks!
Daar heb je een punt. Eerst 2 horloges eruit en dan misschien kijken voor een andere kleur erbij.