Jouw collectie op één foto deel III

Is dat ook niets voor jou Ralph?! Sportief, verkrijgbaar in zwart en een kleurtje plus een dijk van een verleden!

1 like

Dit is mijn collectie atm(alles verbrast!). Een Alpinist met een bakje pleurrr

:sunglasses:

6 likes

Haha, Doxa (2 zelfs) en Sub al gehad. Ik heb bij mijn Gmt btw ook de stalenband en orginele lerenband met vouwsluiting :sunglasses:

Een Sub kan ik niet meer met de huidige prijzen naar mezelf verantwoorden, en eerlijk gezegd vond ik mijn 5 digit uiteindelijk een beetje saai … :innocent:

Maar eh … dank voor de suggesties! :blush:

Ik heb bij deze afkorting altijd een heel ander beeld dan wat jij waarschijnlijk bedoelt.

Vind je deze Alpinist nu echt leuker dan je SPB147? Kan het me haast niet voorstellen…

3 likes

Dronken bij een Thaise geldautomaat. :smile:

2 likes

Ben ik benieuwd wat voor beeld je erbij hebt :smiley:

Ik ben gek op de Alpinist, daarmee is de hele shizzle een beetje begonnen en denk dat er wellicht ook iets sentimenteels achter zit…

1 like

Google de afkorting maar eens.
Denkrichting: vunzigheid.

Bij die afkorting niet, ook geen romantiek

Hahha wou net googlen en toen drong het tot me door :joy: naughty boy.

1 like

Update! De black bay 41 is erbij gekomen.

26 likes

Mijn kleine collectie…met nog genoeg plek!!:wink:

Waarvan de linker 2 horloges recent nog via het forum in deze kist zijn belandt…

21 likes

Mooie horloges, maar door de zwarte dails wijzerplaten voor mij te veel ‘van het zelfde’.

1 like

Wazda?

1 like

IWC is prachtig, eerst vond ik het niets maar waardeer deze steeds meer! Denk zelf iets te groot voor mijn polsen aangezien ik normaal 40mm en kleiner draag. Mijn 41mm Navitimer uitgezonderd :wink: En die is ook al blauw…

Maar goed, zeker houden dus!

2 likes

Een flashback naar beter Seiko tijden :smirk:

17 likes

His and hers

16 likes

corrected that for you :wink:

1 like

Much better! Ofwel: veel beter!

1 like

Thanks!

Daar heb je een punt. Eerst 2 horloges eruit en dan misschien kijken voor een andere kleur erbij. :thinking:

:ok_hand: