Leuke en mooi gevarieerde collectie! Je moet wel even die armband om dat horloge links boven even weg halen. Wat voor tudor is dat trouwens?
Prachtige collecties weer… Zelf hik ik een beetje tegen het showen van de collectie aan. Hebben jullie dat niet?
Natuurlijk wil ik iedereen mee laten genieten, maar van de andere kant ben ik dan weer voorzichtig. Te voorzichtig? Geen idee…
Hebben jullie dit dilemma niet?
Als je je adres er niet bij zit zou het wel mee moeten vallen toch? Ach, mijn collectie is ook niet zoveel waard, dus makkelijk praten voor mij.
Gohja daarmee weten ze toch niet waar alles ligt. Kan even goed in een kluis thuis of bij de bank zijn. En je deelt geen adres, dus valt allemaal best mee denk ik.
Ik vermoed dat meerdere leden deze bedenking maken. Er zijn er wel enkele die ik eens in zijn volledigheid zou willen zien, maar waarvan ik me niet kan herinneren dat ze al gepasseerd zijn. Ik zelf zit in het zelfde kamp van @PDB dus denk ik er niet teveel over na. overigens neem ik aan dat de serieuze collectionneurs de la haute horlogerie met bankkluizen werken. Ik ben maar een collectionneur des montres.
Dat horloge gebruik ik amper. Het was mijn eerste horloge, het blijft ook in de collectie.
De Tudor is een Prince Oysterdate 9061/0.
Maar je hebt wel een punt. Daarom heb ik het spulletje bij de bank liggen, hoe onhandig ook…
Ja, dat sowieso, maar toch…
Ik twijfel nog even, maar ik zal alvast eens een fotocollage gaan samenstellen, voor het geval dat ik me er senang bij voel
Als het er vrij veel worden, is het ook leuker om een deel (thema) te laten zien. Anders wordt het toch maar slecht te zien.
Gisteren van mij de vintage horloges bijvoorbeeld. Of alles van 1 merk, Omega’s bijv. Of je chrono’s.
Voelt misschien ook iets comfortabeler .
Spulletje hoor
Ik zie alleen maar toppers.
ZEP natuurlijk
Klasse!
Is dat een re-issue Navitimer?
Klopt, een van de eerste uitgeleverd. Naast mijn B03 op de foto (only for special occasions)
Zag er vandaag nog een in de vitrine bij de plaatselijke Breitling AD hier in de UK. Zijn die erg speciaal?
Gelimiteerd tot 1959 stuks. Een van de meest correcte re-issue in jaren
Heel mooi ding vind ik dat…
Mooie collectie zo