Jouw collectie op één foto deel IV (Deel 1)

:joy::joy:

1 like

… what a difference a day makes… oke oke een maand.
Maar nog steeds veel gebeurt. Ondertussen kijk ik even glunderend naar mijn NA, de BB58.

Hierbij de huidige set.

En ik moet de andere NA’s niet vergeten natuurlijk, de Jenny, de 2e Pogue en de Squale!!!
Zal de BB58 rust geven of een nieuw perspectief? We gaan het zien. Voel me in ieder geval bevoorrecht…

31 likes

4 likes

Mag ik vragen waarom je eigenlijk voor een tweede Pogue bent gegaan?

1 like

Stond niet in de planning in ieder geval. Ik werd gewezen op deze en de vraagprijs was dusdanig dat ik hem niet wilde laten gaan. Vorige week binnengekomen uit Frankrijk en hij ligt inmiddels lekker naast zijn broertje.

En dan nu lekker houden of ook weer de verkoop in?

Overigens een lekker veelzijdige collectie :+1:t2:

1 like

Deze 3-piece hou ik over mits de Airman verkocht wordt. Dan ben ik mooi teruggedrongen naar 3 knallers en ben ik ook weer even heel content :blush:

Deze zal helaas het nest moeten verlaten, anders te veel zwarte platen en:

15 likes

De bedoeling is dat deze voorlopig blijft, even rust n een veelbewogen maand. Maar goed, ken mezelf inmiddels ook langer dan vandaag🤦

Nog een Seiko 5 onderweg en dan even pauzeren.

15 likes

Ik ben erg blij met de huidige stand van zaken!

33 likes

Van links naar rechts: swatch quartz, het eerste horloge wat ik zelf mocht uitkiezen toen ik 12 was. Het tweede is een automaat swatch wat ik van een vriend cadeau heb gehad. Daarna een skx die ik begin dit jaar zelf heb gemod tot een great wave. Daarna de cocktail time. Dan de Tissot ballade chronometer. Daarna een mickey mouse Chinees horloge wat ik voor de grap voor kerst heb gehad (nu voor de lol een mooie band op gezet). Daarna mijn meistersinger neo en als laatste de certina ds action 38mm die ik vorige week heb opgehaald. Best trots op!

23 likes

Heb vandaag ineens de kronkel om de Black Bay Black 79230n te upgraden naar een BB58 blue…

13 likes

Ik zal persoonlijk dan voor groen gaan.
Je hebt namelijk al een mooie blauwe iwc
:wink:

De Black Bay Harrods is wel een heel stukje duurder…

1 like

Goeie zet denk ik, maar ik zou die IWC er ook uitpompen en die zwart/witte Tudor chrono halen :ok_hand:

3 likes

Roep even als je het gaat doen. Samen kopen = korting? :crossed_fingers:

1 like

Heb morgen een afspraak bij S&C. Maar even ter orientatie :yum:

2 likes

Mid-size is a bitch size

4 likes

Ik moest lachen :rofl:

1 like

De eer is aan Hannes zelf. Dit was niet de eerte keer dat wij deze conversatie voerden

1 like