Jouw collectie op één foto deel IV (Deel 1)

Mooie collectie weer Tom. Voora linksboven en rechtsonder, maar je wist al dat ik fan ben! Goed bezig in het nieuwe jaar :ok_hand:

1 like

Altijd een heerlijk gezicht om ze zo bij elkaar te zien :blush:

59 likes

Oef. Mooie collectie. Vind de Breitling ook erg mooi.

1 like

Bedankt! De Breitling was mijn eerste ‘echte’ horloge, al weer 17 jaar geleden… Gaat nooit meer weg natuurlijk :blush:

2 likes

Heel interessant de Zenith Defy, bijzonder stukken techniek die ze erin stoppen.

Hier laten ze van de Defy de El Primero 21 zien, bijzondere techniek met twee balansen en 1/100ste van seconde meten.
Van 5:00 min tot 6:55 is erg leuk om te kijken, mocht je techniek interessant vinden:

Dit stukje techniek zou mij bijna laten vergeten dat ik het design minder waardeer.

5 likes

Op basis van de vorige familiefoto toch weer heel wat veranderd…

Uit:
Datejust 126234
GMT 116710LN
Seamaster pro 300m

In:
Omega connie
Explorer 214270
GMT 116710BLNR
BB58 blue

Ik vrees dat de BB58 binnenkort weer mag vertrekken en dat er opnieuw een DJ met jubilee inkomt (blauwe 126235?)… of iets anders, I don’t know :sweat_smile:

66 likes

Mooie collectie. Jammer van de BB58, maar je hebt natuurlijk al een paar sportieve klatsers. Ik blijf het een tof horloge vinden.

Ik vind zelf de Oris en seamaster een beetje afsteken. Heeft de Oris sentimentele waade of?

1 like

:heart_eyes:

1 like

Afgelopen najaar voor het eerst ook eens de collectie ingekrompen van 12 naar 9 horloges. In januari mist elke poging om er weer wat aan toe te voegen, telkens een half uur te laat (2x zenith el primero en een Chronomaster) tevens de twee van de drie wensen voor 2021

37 likes

Gaaf hoor! En lekker gevarieerd.

1 like

Heel mooi. Skeletons zijn niet voor mij, maar je hebt van alles wat. De BB vertrok bij mij snel. In de praktijk had hij het toch niet.

1 like

Poah, dat is wel het setje hoor! Heel erg fraai.
De Deepsea omruilen voor een SD4k en je kunt uitloggen wat mij betreft :ok_hand: maar met 44mm juist net wat anders dan de twee 40 (en 39) mm modellen die je hebt.

1 like

Dat laatste bedoel ik! Het is 39, 40, 41 en 44 nu.

1 like

Ahh en 41, zie het nu pas :grimacing:

1 like

Me too, maar ik merk dat hij weinig draagtijd krijgt naast de Explorer en Batman.

Idd, mijn eerste automaat, cadeau vd grootouders. Maar ook deze draag ik niet zo vaak meer…

1 like

Schitterend! :boom: Met deze kleurrijke foto’s ben je een inspiratiebron voor velen hier op het forum denk ik :man_technologist: Keep up the good work :ok_hand:

1 like

Het daadwerkelijk verschil, als je het met een schuifmaat controleert, ligt dichter bij een halve millimeter dan bij een hele meen ik eens ergens gezien te hebben. Een getraind oog ziet het aan de pootjes :nerd_face:

1 like

Mooi Marco :+1:

1 like

Echt een waanzinnig mooie diverse collectie! Werkelijk waar prachtig!!! :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

1 like

Zo dit is ook wel echt lekker zeg!!! :heart_eyes:

1 like