Jouw collectie op één foto deel IV (Deel 1)

Persoonlijk geen fan van de explorer, maar wel echt een prachtige collectie.

1 like

Schitterende collectie! En ook een waanzinnig mooie watchpouch! Is die van ex forumlid Watchpouch? Ik denk eraan om deze ook te bestellen/te laten maken.

1 like

Mijn collectie in een collage. Met de Tudor Prince Date Day nog steeds als mijn persoonlijke topstuk.

Volgende halte, wellicht een BB58 groen in de hoop dat Tudor nog met iets tofs komt deze zomer.

43 likes

Prachtige collectie en mooie foto’s.
Hulde!

1 like

Idd van Watchpouch! Zeer tevreden van dus zeker aan te raden :ok_hand:t2:

1 like


One an only

12 likes

Nice! En hoe zijn de vakjes? Ruim genoeg of moeten wat dikkere horloges er enigszins ingewurmd worden? Dusdanig zacht materiaal dat er geen krassen ontstaan?

1 like

Godsakke die omega :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Ja was mijn reactie ook toen ik er tegenaan liep. :star_struck: En dat voor een horloge van ruim 20 jaar oud. :grin:

1 like

18 likes

Super mooi

1 like

Die Victorinox :+1:

1 like

De huidige collectie.
Het spul wat de rest van het gezin mee draagt niet bij elkaar geraapt voor de foto. Dit MIJN pols sieraden setje.

70 likes

Voldoen ruimte voorzien! De GMT heeft de minste marge wel, maar toch gaat hij er netjes in. Ik heb gekozen voor suede, dus zacht materiaal en maakt zeker geen krassen! Maar alles kan besproken worden met hem :+1:t2:

Damn, dit is een lekker zooitje zo bij elkaar. Hele unieke smaak heb je. :ok_hand:t3:

1 like

Goeiendagschotel wat een collectie! Erg divers en gevarieerd met een duidelijke sympathie voor Breitling en Oris :sunglasses::+1:

1 like

Ben mijn skyracer vergeten erbij te doen.
Whoops

BAM, Hans heeft per direct honger.
Op naar de koelkast. :grin:

Mooie collectie, welke ref is die bell&ross?

Beetje veel, zo kun je nooit kiezen of wat

2 likes

Ieder zijn ding natuurlijk. En erg apart allemaal. maar hier zou ik zenuwachtig van worden :joy:

1 like