Dat is een behoorlijk solide advies
Zo’n AdC is klasse en kwaliteit die je helemaal naar je eigen smaak kan laten maken. Een hele dikke FY naar de grote merken.
Je hebt gelijk. Vreselijk saai. Daarom dat ik hem weg doe. Wil jij hem niet kopen? Dan heb ik weer wat geld voor een spannende sub ofzo.
Uit betrouwbare bron vernomen dat deze uit de collectie van VC gaat.
Hehe, een sub is ook saai. Maar wat sportiever en iets meer contrast en pols aanwezigheid enzo… ^^
Hij is in het echt vreselijk mooi vind ik die VC. Maar ingetogen, en daar moet je van houden natuurlijk. Ieder z’n eigen kopje thee zullen we maar zeggen. (Ik vind de nieuwe Sub ook weer gaaf trouwens).
Misschien moet ik hem in het echt zien.
Mooi is ie hoor, en in balans. Eigenlijk gewoon een clean strak en kloppend ontwerp.
Daardoor ook wat saai. Net als een sub idd Maar die modellen blijven vaak het langste mooi…^^
Bijna compleet. De golf plated Seiko ‘Tank’ heeft mijn verloofde om. Cheap ass Casio heeft het niet gehaald, net als mijn eerste horloge van Breil.
Er gaat sowieso een TH1000 uit. Eigenlijk ben ik alleen aan de Day-Date gehecht. G-Shock blijft ook, want de beste is zijn vierkante klasse.
Die seamaster is ook vet. Is dat de midsize? Van de Tags vind ik de two tone het mooist
Klopt inderdaad. Was een gok qua formaat. Maar ik vind het best prima eigenlijk. Ik ga die op rubber zetten.
Ik ook, denk ik.
Gave set. Leuke tags en omega ook.
Vind de two tone ook net wat unieker.
Op deze sombere dag zou ik lekker de Seadweller om de pols slingeren. Wat een dikke klatsert is dat zeg. Echt schitterend.
Eentje die waterdicht is is wel aan te bevelen als je nog naar buiten moet.
Speedy!
Vandaag is een mooie dag!
Dank.
Dat klopt eigenlijk wel.