Jouw collectie op één foto deel IV

Klopt inderdaad. Was een gok qua formaat. Maar ik vind het best prima eigenlijk. Ik ga die op rubber zetten.

Ik ook, denk ik.

1 like

Gave set. Leuke tags en omega ook. :+1:

Vind de two tone ook net wat unieker.

1 like

Op deze sombere dag zou ik lekker de Seadweller om de pols slingeren. Wat een dikke klatsert is dat zeg. Echt schitterend.

Eentje die waterdicht is is wel aan te bevelen als je nog naar buiten moet.

1 like

Speedy!

1 like

Vandaag is een mooie dag! :sunglasses::+1:

1 like

Dank.

Dat klopt eigenlijk wel.

iemand een idee welk prijskaartje hieraan vasthangt?

Ja hiervoor wil ik mijn sub ook nog wel een keer inruilen!

1 like

Wat je moet dragen? Of wat er uit zou kunnen en wat er terug moet komen?
Rechts boven en links onderste twee kan ik niet zien wat het is.

Edit: rechts is Chopard Mille Miglia. Gaaf!

1 like

Beide. :grinning:

Beetje slechte kwaliteit in deze foto collage maker.
Zal even wat beters regelen. Moment.

3 likes

Zou de Batman maar eens omslingeren. Heb die nog niet eerder gezien bij jou. Wist niet dat je die had. Gruwelijk dik!!! :sunglasses::+1:

Zit er emotionele waarde in de linker colom? Want daar heb ik persoonlijk niet zo veel mee. En wat is het verhaal van de vintage Breitling Chronomat?

Yep, Prisma mijn eerste automaat, en Omega van mijn overleden vader gekregen.
Chronomat mijn eerste “dure” horloge, zelf nieuw gekocht. Chopard gekregen bij nieuwe auto.
Montblanc als kado van mijn vrouw.

Nooit weg doen! Met name het horloge van je vader is onbetaalbaar.

Kortom dan kan er niks uit. Gezien er horloge dozen van van 10 en niet zo gauw van 9 moet er dus een piece bij.
Rolex is goed vertegenwoordigd. AP Royal Oak is fantastisch. De rest is tof of heeft veel emotionele waarde. 3 Chronografen. 4 non chrono en 2 vintage met hoge emotionele waarde.
Zou er dus wellicht nog een chrono bij doen. Een nieuwe Omega Speedmaster sapphire sandwich met METAS certified uurwerk. Of een Zenith Daytona Chronomaster of El Primero. Of nieuwe IWC Portugesier met inhouse uurwerk maar deze lijkt qua looks wel wat veel op de Montblanc. Tag Heuer Monaco zou ook wel funky en fris zijn. Een dikke flieger in de vorm van een IWC Chronograph zou ook niet misstaan.

1 like

Jaaaa nice :raised_hands:

Dag én nacht?! Nou ja, het is wel een aardig excuus :slightly_smiling_face:

Zou dan voor de Sub300T of Sub300 gaan. Zou een mooi icoon in je al iconische collectie zijn. The real deal.

Tja, die vind ik niet zo mooi. Te lomp. Ik was blij verrast bij de eerste blik op de Sub 200.

2 likes

Dat zijn wel lekkere close Ups. :grin:

1 like

Ik zou de monaco doen.