Poh. Die zijn echt mooi!
Ben het met je eens. De 300 heeft wel een gavere wijzerplaat en bezel.
Echter vind ik de wijzers zo maf en ik houd niet erg van de c shape kast.
Daarom dit voor nu…
Heel gaaf!
Quanta Costa senor? Zie nergens prijzen.
Maakt niet uit… Sander had me al bij: naar Barcelona vliegen en een terras pakken…
Of woorden in die strekking
1 op het nachtkastje
Lekkere set! Die GMT zorgt voor wat kleur.
Het is een ontzettend mooi horloge en heb er vaker aan gedacht. maar als je deze hebt blijft een BLRO toch altijd knagen. Net te veel “hommage” ben ik bang. Ze worden ook veel geflippert
Mooie collectie Ralph, maar deze foto heb je toch al eens gepost of niet? Ik kan me die whisky flessen herinneren…
Deze heb ik zojuist geschoten, maar een vergelijkbare zal best al eens de revue hebben gepasseerd.
Hoi Ralph, jij geeft (geheel vrijblijvend) aan de hand van bestaande collecties advies als ik me niet vergis. Mag ik daar ook beroep op doen?
Gaaf display!!
Oh man die GS. Kwijl kwijl
Kan niemand een “Adviseer een collectie upgrade” topic aanmaken? Super leuk om te lezen.
Welke? De grijze is er nog. De blauwe is al weer vervangen…
Grijze natuurlijk. De rest van de horloges niet eens gezien.
Jij altijd kerel.
Ik zie Green Irish Tweed van Creed. Mijn go-to parfum in de winter/herfst en een Acqua di Parma. Mijn go-to parfum in de lente en zomer (Arancia di Capri). Hebben we zowaar dezelfde smaak. Het kan verkeren.
Maar waarom staan ze bij je horloges in plaats van in de badkamer of kleedkamer? ;-).
Thnx man! Wij hebben wensen om een huisdier te nemen en twijfelen enorm tussen een hamster en een cavia. Wat zou jij adviseren?
Dit is mijn collectie: