Jouw collectie op één foto deel IV

Ik heb geen idee meer wie we wat aan het adviseren zijn, maar ik lees hier vaak ‘iets netter’. Een ieder van de high ballers die de laatste 24h collectie advies vroegen kunnen een in mijn ogen prachtige Longines heritage 1945 halen zonder er iets voor in te ruilen.

En mocht hij niet in de collage passen,tip van @RLC : Leg een side collectie aan. :wink:

En @Brick vandaag een serieuze tip. Heb je nooit naar een Sinn ezm1 gekeken? Voor mij als Sinn liefhebber zo een beetje de graal op toolwatchers territorium.

4 likes

Hierin ga ik mee… Het advies breidt ik dan wel uit; gooi er geen autodeur mee dicht! :rofl:

1 like

Een gouden klatser!

Dus deze

Of, vooruit, iets bescheidener, deze:

6 likes

Dank. Maar nee. Nooit naar gekeken.

Ik ga alleen nog maar upgraden. Niet downgraden :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Auwch

Heb je al eens aan deze gedacht?

:sunglasses:

2 likes

Tuurlijk. Ook al gehad he.

Maar als die nog een keer komt wil ik wel een hele strakke. :grin::sunglasses:

1 like

:wink::+1:

1 like

KO bandjes op de Little and Grand Seiko.
Bij afwezigheid horlogebox alles in de bandendoos gepleurd :tipping_hand_man:

18 likes

Dat is een behoorlijk solide advies :sunglasses::ok_hand:

1 like

Zo’n AdC is klasse en kwaliteit die je helemaal naar je eigen smaak kan laten maken. Een hele dikke FY naar de grote merken.

1 like

Heel tof, al vaak naar gekeken ook. Lijkt me een super tool watch.

Ja hoor.

En nog meer ja hoor :joy:

8 likes

Toch weer een wissel. sbgn005 eruit. BB58 erin.

20 likes

Je hebt gelijk. Vreselijk saai. Daarom dat ik hem weg doe. Wil jij hem niet kopen? Dan heb ik weer wat geld voor een spannende sub ofzo. :crazy_face:

Uit betrouwbare bron vernomen dat deze uit de collectie van VC gaat. :money_mouth_face:

1 like

Hehe, een sub is ook saai. Maar wat sportiever en iets meer contrast en pols aanwezigheid enzo… ^^

Geen gebrek aan contrast en spannend lichtinval hier hoor

29 likes

Hij is in het echt vreselijk mooi vind ik die VC. Maar ingetogen, en daar moet je van houden natuurlijk. Ieder z’n eigen kopje thee zullen we maar zeggen. (Ik vind de nieuwe Sub ook weer gaaf trouwens).

1 like

Misschien moet ik hem in het echt zien.
Mooi is ie hoor, en in balans. Eigenlijk gewoon een clean strak en kloppend ontwerp.
Daardoor ook wat saai. Net als een sub idd :slight_smile: Maar die modellen blijven vaak het langste mooi…^^

3 likes

Bijna compleet. De golf plated Seiko ‘Tank’ heeft mijn verloofde om. Cheap ass Casio heeft het niet gehaald, net als mijn eerste horloge van Breil.

Er gaat sowieso een TH1000 uit. Eigenlijk ben ik alleen aan de Day-Date gehecht. G-Shock blijft ook, want de beste is zijn vierkante klasse.

23 likes

Die seamaster is ook vet. Is dat de midsize? Van de Tags vind ik de two tone het mooist :ok_hand:

1 like