Man van smaak!
Lekker setje
Merci
Wat voor doos is dit als ik vragen mag?
En wat zijn die twee Seiko’s rechts onder? Transocean? Volgens mij is dit echt een mega onder belicht model van Seiko. Je ziet of hoort er nooit wat over. In jouw geval gezien je hem dubbel hebt zou ik er denk ik een inruilen voor een 62 mas reissue SPB14x of een Uemura / Captain Willard SPB15X.
Kijk, dit is nou mooi! 3 is voor mij écht het optimum voor een collectie en leuke keuzes
Een ‘La Royale’ wat feitelijk gewoon een doos van ome Ali is met een plak’merk’.
Owh hell no…
Tijd voor een Rainer, Ferocase of Benson.
Thx!
Hoeft niet eindeloos variatie in te zitten voor mij.
Keep it clean and simple!
En heb nog altijd de optie voor 3 +1(om de pols).
Zoals het naar uitziet wordt die + 1 dan de grote klapper.
Dan zou ik snel wat AD’s bellen want dikke kans dat volgende week zowel de Explorer II als de Explorer I een opfrisbeurt krijgen.
Oh en de kans dat ik nog een ouder model kan scoren is daarna tegen 0,0?
Ik ga wat belletjes doen denk ik, zat er al aan te denken
Nah, geef ik geen bal om. Moet gewoon een doos hebben zodat ze niet door het hele huis heen zwerven en dat is het.
Dit is niet de hele collectie maar damm wat een lekker setje zo (al zeg ik het zelf). Dit komt dicht in de buurt van de ultieme 4-piece collectie. voor mij dan
Prachtig!!
Ik mis je mooiste horloge hier een beetje
Welke bedoel je?
Je vacheron is echt top
Prachtig die Lange!
Veel liggen switchen afgelopen jaar.
Ik kijk nog uit voor een Yema flygraf pilot m2 en dan ben ik momenteel wel ff klaar. Ik haal nog genoeg genot uit deze drie. De garmin is puur voor de sport natuurlijk.
Je kan de rest weg doen. Dit is de beste 4 piece
Of een nummer 5 in de vorm van AP of PP