De SKX moet echt weg of de berging in. Wellicht leuk voor de volgende generatie.
Eens kijken hoelang ik met deze 3 kan doen. Het zal me benieuwen, ik wilde dit jaar niets kopen en heb al een Grand Seiko en SPB147 erbij…
De SKX moet echt weg of de berging in. Wellicht leuk voor de volgende generatie.
Eens kijken hoelang ik met deze 3 kan doen. Het zal me benieuwen, ik wilde dit jaar niets kopen en heb al een Grand Seiko en SPB147 erbij…
Waarom doet de Vertex het niet voor je?
Maybe iets teveel homage.
Echt een fenomenale collectie!!!
Waarvan zou de Vertex een hommage zijn? Dacht dat het een opzich zelf staand horloge/merk was.
Een vintage dirty dozen.
[index] …Hands-on tijd! Het heeft even geduurd voordat ik tijd en zin had, maar het is toch gelukt. Vertex? Gaat hij nou een hands-on doen van een wannabee plakmerkje? Absoluut, broer. Let me educate you. En zo niet, even doorscrollen naar onderen, slapjanus. The Dirty Dozen Aan de vooravond van de tweede wereldoorlog in 1939 is dit fenomeen ontstaan. De Britse industrie was voornamelijk bezig met productie voor het leger. Dat is een soort grote mensen scouting waar jij niet goed genoeg vo…
In die zin zou de Doxa dan ook een homage zijn
Elke moderne versie van een vintage horloge zelfs. Vertex is momenteel in bezit van de achter-kleinzoon van de originele eigenaar dus ik weet niet of ik t dan weg zou leggen als een hommage.
Het huidige Seiko heeft nu tenslotte ook niks te maken met de originele 62mas, dan hebben die er ook tientallen hommages uitgepompt voor de doekoe.
Het verschil tussen de voorgenoemde merken is enkel dat Seiko niet failliet is gegaan.
Een hommage is dit zeker te noemen, maar het is niet weg te leggen in de Steinhart hoek imo
Eens. Die Vertex is echt geen hommage. Mooie re-issue. Ben wel benieuwd hoe je eraan bent gekomen want dat schijnt niet zo makkelijk te zijn.
Exclusive exclusive
Welk topic is dat, ik kan de link helaas niet openen
Ik heb ontzettend veel mazzel gehad.
@daffie wist dat ik m zocht en zag een advertentie van @Chimpie verschijnen. Ik wilde m zo graag dat ik niet eens een normaal bericht heb getypt, gewoon dibs geschreeuwd en met een paar min kon die advertentie weer dicht
In die zin zou de Doxa dan ook een homage zijn
Ik wist niet dat Vertex niet een van de originele leveranciers waren, dacht dat zij gewoon de look hadden gekopieerd in een wat luxe verpakking. De Doxa zet ik dan zelf in dezelfde hoek als Vertex of bijv. Breitling en Tag, met reissues van (opvolgers) van het originele merk.
Seiko bestaat al die jaren nog steeds, en een reissue of variatie heb ik zelf totaal geen moeite mee.Sterker nog, dat is hun eigen IP.
Welk topic is dat, ik kan de link helaas niet openen
Bezigheidstherapie - Off Topic - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges
mss lukt het op deze manier?
Mooie Collectie!
Helaas, misschien nog een te lage trustlevel voor dit topic , maar ik houd het in de gaten
Los van wat te koop staat is dit het nu. Er komt nog een Timex aan. Even niets meer kopen. Een eventuele mooie ruil zou nog kunnen hoewel ik wel blij ben met wat ik heb. Maar je weet nooit natuurlijk, en af en toe wat nieuws is ook leuk.
Niets mis mee, vooral die museum collectie Omega is super!!
Mooi en van alles wat. Krijgt Snoopy ook draagtijd?
Geniale collectie Tom! Afwisselend maar stuk voor stuk gaaf!
Hoe vind je het draagcomfort eigenlijk van de sub tov de explorer?
Mooie collectie!
Van alles wat ik hou er van
Krijgt Snoopy ook draagtijd?
Af en toe. Niet het meest gedragen horloge, maar komt af en toe aan de beurt.
Hoe vind je het draagcomfort eigenlijk van de sub tov de explorer?
Explorer draagt nog altijd het lekkerst, maar de Submariner draagt ook echt lekker.