Jouw collectie op één foto deel IV

Wauw! … wauw :yum:

1 like

Nou, ik heb er een aantal gehad, maar nooit echt blijvers. Ik heb dus een Heuer met cal 11, en ik zoek al lang naar een betaalbare Zenith 3019PHC (eerste El Primero), als ik die kan vinden dan koop ik een Seiko 6139 en dan heb ik alle “eerste” automaat chrono’s.

1 like

Tag Heuer chrono Autavia is mooi als ik dat goed zie. (2e van links, middelste rij).

Heuer Carrera 1153B met cal. 11 op originele Heuer signed Gay Freres beads of rice bracelet (ja een hele mond vol)

2 likes

Gave JLC! Toffe en flinke collectie zeg! :+1:t2:

1 like

21 likes

Gaat daarom de Datejust er alweer uit?

1 like

Waarom staat er een schildpad logo op die onderste watchroll? Wat voor merk is dat?

De onderste is een Carapaz watchroll. Die schildpad is hun logo. Bovenste watchroll is van Bosphorus.

1 like

Prachtig die Tank Basculante. :heart_eyes:

1 like

Als die komt, wil ik hem sowieso hebben!

Datejust is er toch even uitgegaan wegens andere prioriteiten buiten de hobby. Merkte ook dat ik hem iets te duur vond voor het plezier wat ik eruit haal. Eerst nog even genieten van het ietwat goedkopere segment :sunglasses:

3 likes

Snap ik, het is een aardige klatser :ok_hand::ok_hand:

Mijn verzameling bestaat uit 15 horloges, heb deze 4 een paar maanden geleden uitgekozen om te dragen en te kijken of ik met minder toe kan :slight_smile:

Tot op heden gaat dat lekker alhoewel eerst de IWC weg was voor service en nu de Tipo CP2 dus het er praktisch zelfs maar 3 zijn…

Denk dat het tijd is om af te bouwen in aantallen (terug naar 9) het eerste horloge van de 6 die eruit mogen is vandaag verkocht. Terug naar 12 gaat lukken maar daarna wordt het wel spannend voor mij of ik het ook echt kan…het geld komt gewoon weer terug in upgrades van de 9 die uiteindelijk blijven…

21 likes

Ik heb zelf ook qua aantal een stap terug gedaan. Ik merk dat ik onrustig word van teveel horloges. Nu heb ik er 8 en dat vind ik op dit moment vrij ideaal. Genoeg te kiezen, genoeg variatie, en ze komen allemaal aan de beurt.

Mooie horloges trouwens die je laat zien!

44 likes

Ja 8 is ook een mooi aantal maar dit zijn dan ook wel tophorloges, er stond laatst een Master Moon in het blauwe deel daar heb ik lang over zitten te twijfelen maar eerst maar eens naar minder en dan upgraden :slight_smile:
Als ik de Sub eruit zou gooien is de stap naar een VC ook niet meer zo groot…

2 likes

Zo’n MUT is altijd wel te krijgen. Best fijn om naar minder, maar mooier te kunnen gaan zou ik zeggen. Ben benieuwd!

1 like

Zijn stuk voor stuk prachtige horloges. Ik vind je collectie nu wel weer erg klassiek zonder de Bell en Ross, Sub, sporty Speedy en Panerai. Mis je niet iets sportievers?

1 like

Mooie horloges. Wat is die iWC? Lijkt op een vintage 666 maar ook weer niet. :slight_smile:

1 like

Erg mooi! :pray:

1 like

De JLC Polaris, JLC Deapsea en de Explorer zijn sportief genoeg voor me.

1 like