Die SKX011 is wel echt heerlijk!
Je zou zeggen het minste stuk uit je collectie, maar toch doet ie wat 

Die SKX011 is wel echt heerlijk!
Je zou zeggen het minste stuk uit je collectie, maar toch doet ie wat 

Heerlijke collectie!

R…O…L…E…X

Prachtige collectie!
Een Reverso Tribute ben ik de laatste tijd flink aan het promoten😛. Dat zou een mooie keuze kunnen zijn.
Ik niet. Tudor sub 
Collectie is mooi zo!
Veel duik wel, volgende misschien een mooie chronograph?
Haha ja als Tudor later dit jaar een Submariner / MilSub uitbrengt komt die er zeker @Sebastiaan.

Inderdaad veel duikers… maar nou blijft dat ook wel mijn voorkeur. Maar misschien idd wel een Speedmaster of Black Bay Chrono. 
Ja Rolex blijft ook wel trekken hoor @RLC. Ik zou nog wel heel graag een Submariner (5-digit of als grail een Kermit met alu-bezel) willen toevoegen. Maar dat is dan meteen minimaal de complete waarde van mijn huidige collectie.
Of dat het waard is?
Tja dat is altijd de vraag. Ik ben zelf wel steeds verder aan het consolideren naar horloges die ik echt vaak draag. En heb liever één, twee of drie horloges die ik echt vaak draag en van geniet. Dan twintig die allemaal wel leuk zijn, maar waar je in de praktijk sommige twee maanden niet aanraakt.
Helemaal super!!
Zou er wel een overzicht van een jaar terug naast willen zien 
Hell no. Rolex lekker links laten liggen zou ik zeggen. Speedy zou een betere aanvulling zijn 
mooie verzameling zeg!!
Leuke kleurrijke collectie! 
Zeker weten! Een reverso staat op het lijstje
Ik heb die blauwe van @Bwatched al eens omgehad.
Prachtige plaat😍
Ja dat heb ik ook wel hoor. Ook om die reden gaat er één uit als er één bij komt, als ik het idee heb dat er overlap is. Op dit moment draag ik echt alles met regelmaat.
Heel misschien dat de BB58 eruit zou kunnen als er een 16610LV zou komen. Maar qua prijs is dat echt nog een brug te ver voor mij.
Ik had twee dozen, en horloges die her en der slingerden, nu een upgrade

Hoe maak je hier een keuze uit? ienemiene-mutten?
Wauw Geert, de rest van het forum kan inpakken.
Jij bent de heerser.
Mooi, mooi, mooi 

Erg mooi trouwens!!