Ja mooie set
Mooie collectie!
Mooie collecties, die Longines is te gek!
Oei, de Submariner eruit gaat je Likes kosten .
Gelukkig is de Polaris gaver en de Deep Sea al helemaal
Hè, verdorie toch…
Is echt oprecht een hele mooie collectie
Mooie collectie zo!
Ik zou het zo een twee drie ook niet weten, zoveel leuks te koop!
Genieten van de set zoals die is dan maar!
De seiko en DH zijn wel nog cool
Inderdaad dat is al een schitterende collectie en sich
Ik hou wel van een mooie balans. Dus iets met een blauwe dial of wit. Ook iets speciaals met echt een mooi uurwerk zou wel eens leuk zijn
Denk soms wel eens aan de Glashutte Panomatic Lunar. Of ik wacht op de nieuwe 38mm El primero.
Heuer Monaco heb ik al gehad maar zou hier wel goed tussen passen.
Thanks. Ja hij staat in het blauw maar ga hem er weer uit halen. Te leuk!
True, perfect viertal zo. We gaan het zien haha
Prachtige collectie dit.
Weer tijd voor een update. De Breitling Colt is eruit gegaan en de Omega SMP 300m is er voor in de plaats gekomen.
Drie toppers en twee fijne beaters vormen nu de collectie. Waarschijnlijk gaan de SKX011 en Baltic mee op vakantie.
Ik ben zelf erg blij met de collectie so-far. Lekker gevarieerd qua merken, kleur en stijl. Ik vind het zelfs moeilijk te bedenken wat ik nog te wensen heb.
Die SKX011 is wel echt heerlijk!
Je zou zeggen het minste stuk uit je collectie, maar toch doet ie wat
Heerlijke collectie!
R…O…L…E…X
Prachtige collectie!
Een Reverso Tribute ben ik de laatste tijd flink aan het promoten😛. Dat zou een mooie keuze kunnen zijn.
Ik niet. Tudor sub
Collectie is mooi zo! Veel duik wel, volgende misschien een mooie chronograph?
Haha ja als Tudor later dit jaar een Submariner / MilSub uitbrengt komt die er zeker @Sebastiaan.
Inderdaad veel duikers… maar nou blijft dat ook wel mijn voorkeur. Maar misschien idd wel een Speedmaster of Black Bay Chrono.
Ja Rolex blijft ook wel trekken hoor @RLC. Ik zou nog wel heel graag een Submariner (5-digit of als grail een Kermit met alu-bezel) willen toevoegen. Maar dat is dan meteen minimaal de complete waarde van mijn huidige collectie. Of dat het waard is?