Tja dat is altijd de vraag. Ik ben zelf wel steeds verder aan het consolideren naar horloges die ik echt vaak draag. En heb liever één, twee of drie horloges die ik echt vaak draag en van geniet. Dan twintig die allemaal wel leuk zijn, maar waar je in de praktijk sommige twee maanden niet aanraakt.
Helemaal super!!
Zou er wel een overzicht van een jaar terug naast willen zien
Hell no. Rolex lekker links laten liggen zou ik zeggen. Speedy zou een betere aanvulling zijn
mooie verzameling zeg!!
Leuke kleurrijke collectie!
Zeker weten! Een reverso staat op het lijstje
Ik heb die blauwe van @Bwatched al eens omgehad.
Prachtige plaat😍
Ja dat heb ik ook wel hoor. Ook om die reden gaat er één uit als er één bij komt, als ik het idee heb dat er overlap is. Op dit moment draag ik echt alles met regelmaat.
Heel misschien dat de BB58 eruit zou kunnen als er een 16610LV zou komen. Maar qua prijs is dat echt nog een brug te ver voor mij.
Ik had twee dozen, en horloges die her en der slingerden, nu een upgrade
CWC soldatenhorloge, Jaeger LeCoultre Luftwaffe, Jaeger LeCoultre Powerwind
Zodiac Seawolf prototype, Monestra Wehrmachtswerk
Breitling Colt Chrono, Breitling Aerospace, Breitling Shadow Flyback, Breitling Longitude GMT, Hamilton Thin-o-matic micro rotor, Heuer Carrera, Omega Constellation, Omega Speedmaster Rattrapante
Early quartz afdeling: Pulsar P3 LED, Bulova Accutron, Omega Electroquartz Beta21, Girard Perregaux 352
Breitling Montbrillant Olympus, Breitling Navitimer Montbrillant, Breitling 26-63, Breitling ref. 181, Rolex Milgauss, Cartier Tank Basculante, Nomos Tangente Sport Index, Doxa jumbo
Gekke complicatie afdeling: Mondia Top Second, Gruen Airflight, Pontiac Mono-rattrapante, Olma Time Signal (seconde morte)
Hoe maak je hier een keuze uit? ienemiene-mutten?
Wauw Geert, de rest van het forum kan inpakken.
Jij bent de heerser.
Mooi, mooi, mooi
Erg mooi trouwens!!
Nou dat denk ik niet Jack, want er zijn hier een paar mensen die echt bizar veel hebben, maar ik vind het persoonlijk leuk om echt van alles te hebben en dat is redelijk gelukt.
Die Heuer 1153 met GF BOR vind ik vooral
Prachtige collectie. De Cartier en Pontiac springen er voor mij uit.
Mooi spul hoor!
Geen Japanners?
Ik vind die Parking Memovox zo gaaf! Als die ooit weg gaat…
Wauw! … wauw