Jouw collectie op één foto deel IV

Jullie hebben wat gemist hoor. Echt bijzondere horloges, erg interessante maakwijze en een waanzinnig enthousiaste horlogemaker met een mooie visie. (En nog een bijzonder leuke vent ook).

2 likes

@tompj ik ben het wel eens met Willem: 3* eruit en dan weer een nieuwe in…

Maar dan niet de Holthinrichs weg, want dat is absoluut een mooi horloge, maar Snoopy mag de deur uit wandelen :wink:

Of gewoon de collectie op 10x houden

2 likes

Daar ben ik niet aan gehecht. Draag ik nauwelijks. Vooral handig als het om wat voor reden ook een eenvoudig horloge moet zijn die dag. Maar ik zou hem zo ruilen voor dit hoor:

22 likes

Ik weet niet of de bezel ‘de mijne’ is’, maar verder begrijp ik je helemaal!

1 like

Dit is gewoon een goed idee @tompj

Die Patek is wel broek bollend al zeg ik het zelf…

1 like

Die tweedehands Calatrava’s vond ik altijd maar net niet, en deze ziet er ineens schitterend uit. Deze heeft heeft ineens ieders aandacht. Zal daardoor ook wel niet te krijgen zijn?

1 like

Echt heel mooi samengesteld dit :+1:
Ik zou de IWC erbij doen, of een NOMOS

Zo. Hoppa. Dat is een pracht keuze. :ok_hand:

1 like

PAM of Exp1 nog weg doen (hebben wat overlap) en dan zijn er 3 weg. Met dat budget een dikke klatser ervoor terug :slight_smile:

Ik wil helemaal niets kwijt buiten de twee genoemde horloges jongens! Ik ben zeer tevreden zo.

(En de Explorer is sowieso de laatste die weg gaat denk ik.)

3 likes

8 vind ik al een grote collectie. Al had je maar die ene Explorer was t al mooi geweest :ok_hand:

Heel fraai hoor en succes met de keuzes voor verkoop!

2 likes

Geen idee, niet echt mijn terrein nog :slight_smile:

1 like

Kijk dat is wel lekker. Rust :grinning:

Excuus voor mijn ongevraagd @RLC
stijl advies. Verkeerd gelezen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Helemaal niet nodig hoor. Mag altijd!

1 like

Verkoop jij die ex nou maar en dan een 16600 erin!

Mooie tritium patina en klaar.

2 likes

Probeer alstublieft eens te minderen. Ik vond dit een van de leukste topics, maar telkens als ik toch nog eens kijk kom ik met name 100x dezelfde foto’s van jou tegen.

10 likes

Regel jij een mooie deal? I’m in

2 likes

Henk, misschien wil je dit niet horen, of juist wel, maar die YM verbleekt bij die Royal Oak. Ben soms kritisch op AP, maar dit is toch wel erg fraai. Chapeau.

2 likes

Ieder zijn eigen charme. Dolblij met beide. :heart_eyes:

Dankjewel :pray:

Kijk…dit is wat ik noem een collectie; fraai hoor. Afwisseling in zowel bandjes als wijzerplaten, top.

1 like