Jouw collectie op één foto deel IV

Ik heb dit alleen met horloges en vulpennen gelukkig :grinning:

2 likes

Leuk hoe iedereen de hobby anders beleeft. Ik vind zelf 3/4 perfect om af te wisselen (en dan chrono, dive, dress, daily). Dan natuurlijk nog een gshock als klus/sport horloge ernaast.

Zou liever upgraden dan het aantaal verhogen. Meer is lastig en onrustig met kiezen/dragen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik herken dat wel een beetje. :sweat_smile: Ieder horloge heeft bij mij ook wel een doel… Maar goed, ik ga toch weer inkrimpen om de totale waarde een beetje onder controle te houden. :grimacing:

1 like

Dit is ook wel een punt. Soms vind ik het zonde dat er zoveel mooie horloges stof liggen verzamelen.

Goed, ik moet even nog de honeymoon fase door met de nieuwe alvorens drastische beslissingen te nemen over de collectie.

Komende week komen er twee Certina’s bij. Nu is alleen de vraag: ga ik wat weg doen of gaan er twee uit de doos? :man_shrugging:

14 likes

Ja, ik ben blij dat ik geen starter ben, op dit moment. Lijkt me knap lastig.:unamused:

Ik wel. :slightly_smiling_face: Aan de andere kant, ik had geen Rolex(en) en nog steeds niet. :thinking: Maar ik heb sinds die tijd wel aardig ‘geupgrade’ qua huis. :grin: Ach, zo blijft er altijd wat te wensen…

1 like

Is de Yachtmaster nieuw? Schitterend! Wat een fenomenaal duo! :heart_eyes::+1:

1 like

Ralph toch. Lees jij geen NA topics van anderen…? :roll_eyes::grimacing::stuck_out_tongue_winking_eye:

Dankjewel! :pray:

4 likes

Doxa300, SBGX343 en een Petit Prince erbij. Of gewoon voor de 4e keer een Stowa Flieger.
Geloof dat ik dan wel klaar ben.

45 likes

Sowieso win je een prijs voor de mooiste collage. :grin: :100:

3 likes

:pleading_face::grin::v:

Never heard that one before…

3 likes

Doxa. Past het beste denk ik :facepunch:t2:

1 like

Heerlijke three-piece.

31 likes

Jaloersmakende collectie!

2 likes

Twee mogen er nog weg (GS en B&R). Acht stuks is genoeg.

49 likes

Als je er nou drie weg doet, dan mag je ook nog een nieuwe. Die onder die Bell en Ross, wat is dat eigenlijk.

1 like

Holthinrichs.

2 likes

Kende ik ook niet @WillemP , maar wel een bijzonder horloge, geweldig gemaakt en natuurlijk ‘made in NL’…

Het zal trouwens wel aan mij liggen dat ik niet bekend was met dit merk

Ik heb het ook opgezocht daarnet. Nederlands idd.

1 like