Jouw collectie op één foto deel IV

Dat minderen blijft een lastig concept. Heb het een paar jaar volgehouden met een kerncollectie van drie stuks maar zit al weer op de 15. Daarvan draag ik er 4 veel en de rest af en toe. Maar het is fijn om ze te hebben en ze doen het beter dan aandelen (die het ook leuk doen trouwens) dus waarom minderen?

1 like

Dat ziet er pittig goed uit! :smiley:

De gehele collectie :relieved:

50 likes

Echt schitterend! :heart_eyes:

1 like

Fenomenaal duo! Wel qua kleurstelling veel overlap, was dan misschien voor de grijze Seiko gegaan…
Maar aan de andere kant het is wel een heerlijk duo zo, dus who cares! :sunglasses::+1:

2 likes

In der Beschränkung zeigt sich der Meister. Wat een overkill weer. Nog los van het feit dat zo’n foto met alles om één arm dodelijk treurig is.

2 likes

Daar mag jij nog maar heel recentelijk iets van vinden.

Het lijkt me vooral ook erg onpraktisch met autorijden, koken en nog meer van zulks.

2 likes

Haha ja over die grijze en ook de blauwe had ik twijfels :grin: prachtig hoor maar die bruine sunburst deed het 'm :star_struck: ach ja ze lijken best veel opelkaar. But i love it :heart_eyes:
Nu draag ik de Seiko als bandenswapper, rubber, leer, staal, nato. De Tudor eigenlijk alleen op staal.

3 likes

Oeh wat gemeen, die heb ik nog niet inderdaad…er is nog geen model wat mij heeft overtuigd…ik heb wel een vintage Oris :love_you_gesture:

1 like

Ik ben het met je eens :ok_hand:
En ik vind het ook dure smaak

5 likes

Met zo’n duo heb je niet veel andere horloges nodig. :smiley: :ok_hand:

2 likes

Ik vind het knap, ik kan geen afscheid nemen van elk horloge in mijn verzameling, toch zou ik best wel eens willen dat ik met 1 of 2 tevreden was geweest, knap als je je zo kan beheersen (met zo’n duo wordt het wel iets makkelijker)

3 likes

Dit is zeker een uitgebalanceerd setje, lekker hoor! :raised_hands:

2 likes

Poeh, daar zou ik ook geen nee tegen zeggen.

2 likes

Het liefste kocht ik een huis ipv Rolexen, maar dat is nu niet meer te doen helaas.

4 likes

Waar een wil is, is een weg. Als je met een partner een huis kan kopen is het al een stuk makkelijker. Toen ik 25 was had ik overigens ook geen eigen huis. Al het geld ging weer in de zaak.

3 likes

Absoluut! Ik zou zo graag naar 2 of 3 gaan, maar ik kan van geen enkel horloge afscheid nemen. Wat onzin is. Het zijn maar horloges. Maar dan denk ik: deze is perfect op reis, deze is goed voor alle dagen, … allemaal excuses.

2 likes

Bij mij hebben ze allemaal een eigen verhaal(tje), daarom kan ik er geen afscheid van nemen.

Klopt. Alleen is mijn vriendin full time student dus mee financieren gaat lastig :stuck_out_tongue:

Dat is bij mij ook de bedoeling zodra de mogelijkheid tot voor mijzelf beginnen er is.

1 like

Ja dat zeg ik ook altijd wel. Maar dan had ik al veel andere spullen moeten bijhouden. Ik moet me eens bezinnen.