Fraaie collectie Die smiths is erg leuk, mooie specs (echter niet meer in het zwart te verkrijgen, volgens mij)
Die Mondia doet me sterk denken aan het Japanse Minase
Ow , apart ?
Ik heb Minase even moeten Googlen, maar ik zie zo snel geen overeenkomsten. Kun je een foto delen van wat je er zo aan doet denken? Ben erg benieuwd:)
Ja veel kleuren, verschillende wijzerplaten. Mooi toch als je hier van kan genieten
Thanks! Ja die Smiths Navigator is een mooi horloge met inderdaad uitstekende specs: Sellita TOP-grade handopwinder.
Het is nu al een collectors-item. Maar er zal heus wel weer nieuwe voorraad van komen hoor. Al zal dat wel weer even duren.
Als het budget het toelaat een Heur Monaco?
Wel gaaf maar niet mijn stijl, of de stijl van mijn portemonnee, ik zat zelf meer te kijken naar een Longines of een Seiko, dus meer de Cartier-stijl.
Idd, variatie op en top.
Longines Dolce Vita is mooi en relatief betaalbaar
Zo lijkt het horloge hele lange lugs te hebben.
Ze zijn ook wel redelijk lang, net als bij het origineel de IWC Mark 11. Maar daarentegen is de kastdiameter weer heel bescheiden; 36mm.
Die Tudor Sub is echt wel schitterend. Heb je die al lang in je collectie?
Mijn vintage skindiver eruit en een modernere Citizen erin, die wel tegen wat water kan. Nu dit trio als “collectie” (mag dit een collectie heten?)
En de Tudor kan ook goed op een leren bandje toch? Dan heb je ook iets wat wat meer dressy is.
Met kerst gedaan ja, stond hem zeker chique. Misschien eens een écht mooie leren band voor kopen, een Molequin ofzo.
Zo, maar weer even een update.
Ik heb het in ieder geval vanaf 1 december tot afgelopen zaterdag een hele bijna zeven weken gered om me niet echt bezig te houden met het flipperen van horloges. Dus er zit vooruitgang in de therapie om minder te kopen.
Dat ik in december een aardigheidje kreeg in de vorm van de Meistersinger schaar ik niet onder aankoopdrang.
Tsja en toen kwam toch de HFLE2020 voorbij. En zo is de collectie begin 2021 toch weer meer dan 3