Jouw collectie op één foto deel IV

Die Ball “Rainbow” rocks!
De rest ook overigens :wink:

1 like

Momenteel bestaat de collectie uit deze 6!

31 likes

Bovenin de dressers, in t midden de twijfelaar tussen dress/daily en onderaan de daily’s

62 likes

Zat ook al naar die Ball te kijken. Gaaf ding!!

1 like

Was die zwarte Glycine niet verloren gegaan in de post Sebastiaan?

De sarb echt verkocht?

:point_up: heb ik ook niet verder meer gevolgd, ben er ook benieuwd naar.

Allemaal mooi!

2 likes

Die tissot is echt heel mooi!

1 like

Mooie collectie, dressers lijken erg op elkaar. Mss een wegdoen en mooie duiker erbij? Met wat kleur? Doxa? rado captain cook? Zoiets, Rolex Submariner zou te saai zijn.

1 like

Is echt zeldzaam, 1 op Chrono24. 8k+. Is het een erfstuk of gekocht? Heb je het refnr.? Ik droom altijd bij een worldtimer om alle steden / plekken ooit te bezoeken… haha… ik heb nu nog geen Worldtimer EN genoeg geld maargoed.

Wel echt een heerlijke variatie ook. Een gouden, een witte wijzerplaat, een rode en… 2 blauwe :stuck_out_tongue:

Ik had een zwarte glycine met GMT wijzer verkocht aan Dao. Die was helaas gestolen. Gelukkig wel nagenoeg opgelost door de PostNl. Ik had die verkocht omdat ik de 24h versie wou (die is zonder GMT wijzer) welke nu dus in de doos zit.

1 like

Ja ik merkte dat sinds de komst van de blauwe Seiko, de Sarb toch erg weinig draagtijd kreeg. Heel mooi horloge en die moet dus ook lekker gedragen worden. Toen tóch maar besloten hem te verkopen.

1 like

Die Grand Seiko hi-beat moet je echt houden man!

2 likes

Dat is ook een talent zeg, om zo’n geweldige collectie zo waardeloos te fotograferen :joy:

4 likes

Als de winkels volgende week open waren geweest dan was er waarschijnlijk al een duikert bijgekomen en geen sub. Heb daar niks mee in al zijn variaties niet. :wink:

1 like

Ik zie idd dat de foto erg bewogen is. Had een beetje haast vanmiddag. Binnenkort nieuwe poging

1 like

Jawel? Why?

En met 1-3 incoming dit jaar zal die nog minder draagtijd krijgen.

Je zet me wel weer aan t denken…

1 like

Wat een epische collectie!

1 like

Toffe collectie! Ook een fan van blauwe wijzerplaten lijkt het :wink: Misschien een Monaco erbij? Staat er een te koop hier op HF.

2 likes