Jouw collectie op één foto deel IV

Alles qua Grand Seiko doe ik op aannames van foto’s / filmpjes maar de kastvorm van jouw exemplaar - en de rest ook eigenlijk - vind ik gewoon supermooi. Daarnaast vind ik een sportief horloge op staal met witte plaat goed passen in je collectie (ik zou die witte GS dresser eerder te koop zetten naast die Lange :wink:).

Maar goed. Jij draagt alles en weet natuurlijk beter wat je wilt!

Ik ben nu heel nieuwsgierig :wink:

1 like

Nu bijna een jaartje! En toevallig nu om de pols hahaha

Als jullie die gaaf vinden even morgen in show me your balls topic kijken ben met wat moois bezig qua foto er van

1 like

Mooie collectie en horloge doos. Is dat een doos van Fish & Father?

Ook maar eens een collage app gedownload. Je moet wat.

60 likes

:ok_hand:

1 like

Zeker weten! Goed gezien. Mn vriendin heeft deze besteld voor mij en ben er erg blij mee mooie kwaliteit hout en finish.

Grote klasse! Wat een mooie veelzijdige collectie!

1 like

Stuk voor stuk prachtige stukken Jacco! :+1:
Ik zou niet aan 3 vasthouden. Er passen er ook 5 in de doos. (+1 om, dus 6 is een mooi aantal)

1 like

Haha, het is zelfs een box voor zes… Dus nog twee te gaan dan… :sunglasses:

Ik heb de doos hier al een paar keer voorbij zien komen en ze vallen me iedere keer weer op door de kwaliteit. Ik ga binnenkort maar eens keer op hun website kijken

1 like

Enige puntje van kritiek wat ik er op heb maar je kan kiezen of je dat wel of niet wil is het slot. Deze sluit niet 100% aan en soms moet je hem wel echt dicht duwen als je hem op slot doet, nu doe ik dat niet veel alleen als ik hem draag en niet wil dat hij open valt dus komt zelden voor. Maar is enige kanttekening die ik er op kan maken.

1 like

@SJvL en @Sebastiaan leuk dat er tussen het geweld van collecties in het dure segment ook dergelijke mooie collecties worden getoond. Zitten mooie horloges tussen!

Ook leuk om hier en daar tussen al dat geweld bv. een Timex Snoopy, G-Shock of Citizen Prodiver te spotten.

3 likes

Thanks! :smiley:

Mijn collectie is eigenlijk gevormd door mijn budget als student. Inmiddels kan ik de boel bijna inruilen voor iets uit een hoger segment. Alleen ben ik zo aan de Seiko’s (not you, kinetic) gehecht geraakt dat ik liever even doorspaar en de longines, hamilton of zelfs rolex erbij neem.
Always remeber where you came from.

1 like

Het zal wel aan de naam liggen :facepunch:

2 likes

Ik geniet zelf net zo veel van 200 euro horloge als van een horloge dat ruim 5 maal zo duur is. Lekker houden wat je mooi vindt zou ik zeggen, een Seiko duiker draagt bovendien toch net wat zorgelozer dan een Rolex lijkt mij :blush:
Ik heb trouwens wel de indruk dat ook mijn smaak duurder wordt, in zekere zin kunnen we allemaal in dit topic terug zien welk lot ons beschoren is als we met deze hobby doorgaan :joy:

6 likes

Helemaal mee eens :+1:

Hier kan ik weinig zinnigs over zeggen op basis van mijn ervaringen :joy:

1 like

Moet het zijn! :facepunch:t2:

1 like

Voor mij de perfecte balans. Twee vintage, vier duikers en twee chronografen. Ontzettend blij met de huidige stand van zaken.

34 likes