Jouw collectie op één foto deel IV

Blijft een heel mooie collectie. Sinds de IWC met wat kleur erbij, iets waar ik in de mijne nog aan moet werken. Proficiat!

1 like

De IWC heeft inderdaad voor wat kleur gezorgd. Was een goede zet. Even een totaal ander soort horloge ook. Flieger chronograaf op leer.

1 like

Nu nog een gouden dress? :wink:

1 like

Mmm vraag me af wanneer ik dat zou dragen. En denk dat ik zo’n gouden horloge al gauw te duur vind voor wat ik het waard vind/voor over heb. Dan zou ik voor dat geld weer een heel ander horloge liever willen kopen bijvoorbeeld een Rolex Oyster Perpetual of Datejust 41

En terecht

1 like

Op dit moment is dit de collectie. Er zijn altijd nog wensen, maar voor nu wat rustiger aan. Er zit van alles tussen van gekregen met bepaalde gebeurtenissen of wat ik zelf echt mooi vindt. Ik heb wel een nieuwe box nodig, door de grote van de kussentjes moeten de (metalen) banden altijd los in de doos. Die box is dus de enige wens waar ik nu echt naar opzoek ben.

14 likes

23 likes

Nieuwe horlogedoos
Voorbehouden aan het Seiko deel van de collectie

2021 mantra: 6 Seiko’s max dus “1-erin” betekent “1-eruit”

Seiko Prospex SPB187J1 genomineerd voor “1-erin”
“MM200” genomineerd voor “1-eruit”

Dan is de Seiko Diver reeks voor mij compleet :wink:

25 likes

Een deel van de collectie heeft de casting niet overleefd en staat er daarom niet op (G-Shock, Festina, Guess, Zeppelin).

68 likes

Gave foto’s van een leuke collectie :ok_hand:t4:

1 like

Mooi hoor.:ok_hand:

1 like

Heel mooi.

1 like

Mooi alternatief voor een tank idd!

Mag ik ook meedoen?

51 likes

Wat een lekkere kleur zo die OP.
Mooie collectie.

1 like

Tuurlijk! Allemaal klassiekers :+1:

2 likes

mooie verzameling maar de foto is helaas wat wazig als je hem uitvergroot

Zien er allemaal erg netjes uit! Chapeau

Mooie collectie en leuk om
de coral red op te zien :ok_hand:

1 like

Mooie collectie, mooi gefotografeerd, maar wat doen die icecubes / stones in dat glas? Jammer, jammer. :thinking::wink:

2 likes