Denk dat we hierdoor van mening verschillen. Zoals eerder gezegd zijn er toch flink wat verschillen.
Oh en de bezel…
Denk dat we hierdoor van mening verschillen. Zoals eerder gezegd zijn er toch flink wat verschillen.
Oh en de bezel…
Not mine. Helaas
Ja, en misschien is het een ‘in het echt klikt ‘ie ‘ type verhaal, dat kan natuurlijk wel.
Misschien de nieuwe Yema iets?bromt nog 10%korting bovenop. Moet zeggen dat ik hem gaaf vind
Die is wel lekker idd ! 39mm is ook perfect…
Zolang die maar geen 13 in een dozijn gevonden wordt.
Mijn punt is niet dat de 124060 geen 13 in een dozijn duikertje is. Mijn punt is dat dat SDtje van jou evenzeer een 13 in een dozijn duikertje is.
Maar doe ermee wat je wilt man
Vrije vertaling van mij is dat de Sub (en soortgenoten als SD) de archetypische duikhorloges zijn en daarom niet meer onderscheidend zijn voor niet horloge liefhebbers, ook niet onderling.
Verkleinwoorden worden vaak als denigrerend ervaren en helpen niet in de discussie vermoed ik…
Je weerspreekt mij!
Soit. Dat kan. We verschillen van mening.
Maar 13 in een dozijn is de dweller niet.
Het blijft een herhaling van zetten. Maar het gaat niet om 99,9% van de mensen.
Het gaat hier om liefhebbers. Die gebrand zijn op elk detail. Net zoals als jij rationeel beweert dat de Submariner de betere is van de moderne rolex. Wat ik overigens niet weerspreek.
Dat boeit de gemiddelde Submariner drager ook geen ene zier.
Blijf erbij. Het is een lastige keuze. Als ik nu geen dweller zou hebben zou ik de nieuwe no date sub zo gekocht hebben. Maar helaas is dat niet zo. Ik heb een dweller. En de vraag is dus of het het waard is (in coolness ) om die om te ruilen met de nieuwe sub.
Daar gaat het om.
SD all the way, zit er al een tijd aan te denken om mijn oude Sub C tzt een keer in te ruilen voor een oude SD4K, een nieuw model Sub gaat er bij mij niet komen. De SD4K heeft zoveel meer uitstraling dat is niet weg te poetsen met details als AR coating, een beter uurwerk en draaggemak
Klopt, het zijn beide zwarte duikers van Rolex die exact even veel laten zien dan je een Rolex hebt. Dus als je een horloge wilt dat door 99% wordt herkent als een Rolex, dan is er geen verschil tussen de Sub en de Dweller.
Als je een horloge-idioot bent waarbij een minimaal uiterlijk verschil, een wereld van verschil uitmaakt, dan is er wel degelijk een zeer groot verschil tussen beide horloges.
Hoewel ik zelf nu al meer dan 10 jaar een Sub draag, zou mijn stem zonder twijfel naar de 116600 gaan!
Het gaat hier om liefhebbers. Die gebrand zijn op elk detail. Net zoals als jij rationeel beweert dat de Submariner de betere is van de moderne rolex. Wat ik overigens niet weerspreek.
Dat boeit de gemiddelde Submariner drager ook geen ene zier.
Exact dit!
Dat vind ik het toffe aan de Sea-Dweller. Juist te laten zien dat je wél om de details geeft en niet de zoveelste popi Jopie met een Submariner.
Getekend;
Een popi Jopie met een Submariner
Klopt, het zijn beide zwarte duikers van Rolex die exact even veel laten zien dan je een Rolex hebt. Dus als je een horloge wilt dat door 99% wordt herkent als een Rolex, dan is er geen verschil tussen de Sub en de Dweller.
Als je een horloge-idioot bent waarbij een minimaal uiterlijk verschil, een wereld van verschil uitmaakt, dan is er wel degelijk een zeer groot verschil tussen beide horloges.
Hoewel ik zelf nu al meer dan 10 jaar een Sub draag, zou mijn stem zonder twijfel naar de 116600 gaan!
Exact dit!
Dat vind ik het toffe aan de Sea-Dweller. Juist te laten zien dat je wél om de details geeft en niet de zoveelste popi Jopie met een Submariner.
Getekend;
Ik heb het eens aandachtig gelezen. Leuk en aardig allemaal maar het is “Popie Jopie”.
Exact dit!
Getekend;
Is iets expres kopen om er niet bij te horen niet precies het zelfde als iets kopen om er bij te horen?
Voor dit soort droeftoeterij is een eigen sectie!
Categorie speciaal voor Rolex eigenaren en/of liefhebbers.
Rolex gerelateerde topics dienen hier te worden geopend.
Ok poppetje.
Is iets expres kopen om er niet bij te horen niet precies het zelfde als iets kopen om er bij te horen?
Ik draag een knotje
Knoop doorgehakt.
Geen sub 124060 ipv de 116600.
Hoe mooi die ook is. Ik ga die dweller missen .
Als het nou een Starbucks was geweest…
We hebben allebei een rolex tik en een bun!