Ja ik was ook van die mening, maar die Conquest ref. 9000 is echt iets bijzonder.
4 piece dan maar
Die chrono zou voor mij geen blijver zijn.
Ik heb momenteel veel teveel. Een horloge of 15 denk ik.
Been there, done that, ik limiteer mezelf dezer dagen tot max 6
Dat haal ik niet.
Ik heb momenteel…
sub
sla017
UG diver
4 polerouters
5 king seiko’s
En wat kleiner spul.
Edit: haha… en die vintage Grand seiko
Hier zit je surplus man
Dat had ik zelf inderdaad ook wel door … maar ik vind ze allemaal ontzettend tof…
Groepsfoto? Ben wel benieuwd.
Mooi trio! Heb je één keer mogen ontmoeten (Andy toch?), dus zal zeker niet pretenderen je te kennen. Maar denk niet dat je als WIS zijnde ooit echt met horlogepensioen gaat. Hoe mooi dit trio ook is.
Klopt
Ik herinner me onze ontmoeting niet meer?
Je hebt volledig gelijk natuurlijk, vintage virus geraak ik nooit meer kwijt.
Zit trouwens alweer klaar om morgen te bieden op een leuk duikertje op de baai, dus voila
Is alweer een paar jaar geleden. Betrof een ruil met bijbetaling tussen een Damasko en vintage turtle.
juuuuiiist - die 6309 had ik niet weg moeten doen
Hahaha ik was er wel blij mee. Uiteindelijk zelf ook weer weg gedaan helaas. Ben niet zo van de vintage maar dat was toch wel een lekkere hoor.
Er ligt er eentje bij de horlogemaker voor een glaasje…
Dit zijn er 3, en de GS.
Deze ligt bij de horlogemaker:
De laatste zoek ik de ori band nog voor… en heb ik de spanrand van het glas gehaald en daarna bleek mijn glazenpers te ondiep om de spanrand terug over het facetglas te persen. Oeps.
Maar dat is zoiets:
Vind ik wel… maar ik geef direct toe dat zeker die laatste en de blauwe niet iedereens smaak zijn. De blauwe viel me IRL ook tegen, de donkere chronometer vind ik wel heel cool, maar daar wil ik wel echt de band van hebben… 17mm bandaanzet en op leer/rubber ziet ie er bescheten uit.
Die soccer timer is héél gaaf.
Moest ik ook eens hebben, zoiets.
Dat is denk ik een van de meest karakteristieke modellen… die heb ik van @koekoek gekocht. Dat was voor mij ook het startpunt.
Zelf is mijn favoriete KS denk ik die jij tof vond, of deze:
Herinner me jouw 145.016 nog, mooi ding was dat! Denk wel dat deze 145.019 fijner draagt met z’n 41mm
Onderste is top. Als ik me niet vergis heeft @Bauhaus nog de versie met donkerblauwe sunburst plaat
Voor mij niet, die 145.016 was qua formaat perfect.