Jouw collectie op één foto deel IV

Ja klopt. Zo een heb ik er ook al eens bijna een gekocht. Die is ook supertof, maar wat ik vooral tof vind aan (vintage) Seiko is het case design. De blauwe plaat is wel uniek.

2 likes

Mooi om te zien dat je lijkt te genieten van horloges van verschillende prijsklassen :+1: :+1:

2 likes

Mijn huidige collectie, heb nog wel wat wensen zoals een UG Polerouter of een Nomos erbij en dan een paar andere er uit.

33 likes

Altijd een goed idee :ok_hand:

26 likes

Dit is niet de hele collectie, maar wat een heerlijk setje zo!

Ik ben bang dat de rest lang opgesloten blijft bij de bank…

59 likes

Je hebt niet veel meer nodig :ok_hand:t2:

1 like

Rado :heart:

1 like

Gaaf zeg! Het is wel moeilijk om een correct (origineel) model te vinden lijkt me. Als ik moest kiezen heeft een Date met zwarte plaat bij mij wel de voorkeur.

Erg mooi!

1 like

De zwarte plaat, date of no date is by far het meest populair.

:vulcan_salute:t2:

25 likes

Gaaf! Vooral die rotary is leuk. Ik heb ook de Aquaplunge gehad, maar helaas verkocht. Nu wel spijt van naar moeilijk terug te kopen

1 like

Thanks, ze zijn inderdaad erg leuk! Ik ben eerlijk gezegd wel aan het kijken naar wat anders dus als je interesse hebt :wink:

Ik ben benieuwd hoe je deze hebt kunnen bemachtigen, zit er een mooi verhaal achter?

1 like

Ik heb binnen 1 jaar mijn gehele collectie vervangen.
Wel binnen de Seiko duikers.
Ik hoop wel dat er nu wat rust in mij komt…:grin:

24 likes

Prachtige collectie - en de Speedy snoopy komt toch ook nog? Zorgt voor leuk voor wat kleur in de collectie.

1 like

:rofl::rofl::rofl:

Nou dat valt wel mee.

Weten wat je wilt, keuze gemaakt en dan kopen als de juiste langskomt. :see_no_evil:

1 like

Huidige stand van zaken!

Mogelijke wissels en toevoegingen voor eind 2021:

• BREITLING Colt :cry:
  • Omega Seamaster in Sedna gold :star_struck:
  • Tudor Pelagos / Milsub / Submariner M.N. (In de hoop dat Tudor met iets tofs komt)

Foto van @Apeks. :clap:

33 likes

31 likes

Je collectie is indrukwekkend aan het worden (geworden) Patrick! Leuke diversiteit, en we hebben redelijk dezelfde smaak. :ok_hand:t2::+1:t2:

3 likes