Godver, je bent een wijs man Wouter. Dankje.
Die Dwelller weg doen, why…
Toch echt de mooiste Rolex duiker die er is. Buiten een tritium dweller dan
Soms speel ik met de gedachte om 'm te verkopen en weer wat leuks voor terug te kopen. En telkens parkeer ik het weer omdat ze alleen maar meer waard worden en mijn wishlist horloges niet beschikbaar zijn voor normale bedragen.
Heb ook een hoop lol met niet Rolex horloges. Een APRO en Zenith Chrono Sport staan op de wishlist.
Snap je punt en ben het 100% met bovenstaande eens. Haal er eigenlijk nog meer plezier uit dan de Explorer die ik heb.
Verleiding om weg te doen is er altijd als je ziet wat voor een speciaal horloge met interessante complicaties je kan kopen voor het geld.
Echter blijft Rolex gewoon ook weer mooi door zijn eenvoud. Het heeft gewoon iets een Rolex in de collectie en ik ben wel van mening dat er gewoon eentje in thuishoort als het ff kan.
Ps… ben het helemaal met je eens!
@Watch2Morrow doe het niet!! Niet weg doen. Dit is een klassieker. Krijg je spijt van.
True story. Alleen is de value vs fun verhouding een beetje zoekgeraakt. Ik zou graag zien dat ze weer voor normale prijzen te koop stonden. Zo zou ik meer van het assortiment kunnen afwisselen.
Tenzij het een geel gouden 36mm Day Date is
Want goudwaarde en waardevastheid bepaald jouw funfactor?
Helemaal waar. Als ik hem nu weg doe komt hij waarschijnlijk nooit meer terug. Jammer maar de realiteit.
Zeker niet, maar het gevoel wat z’n volledig geel gouden klatser geeft is gewoon speciaal.
Daarom heb ik hem ook gewoon lekker terug gekocht.
Nu is het ook niet de meest standaard dd en dat maakt hem in mijn ogen alleen maar leuker.
Als particulier, waar verkoop je zoiets? Via chrono24 bijvoorbeeld of naar een zaak gaan? Met name een vraag uit interesse hoor om even een beeld te vormen.
Ik verkoop via HF. Vaak zijn het bekende leden en anders gooi ik er een Google-toets tegenaan.
Extern bronnenonderzoek!
Kijk je ook naar de herkomst van middelen?
WWFT erg belangrijk.
Hahahah. Heb jij bij een bank gewerkt?
Ahhh duidelijk! Was benieuwd…
Mooie collectie hoor! Seiko Prospex Padi SPB071J1 zal er nog leuk tussen staan😎, vind je niet?
Ik zou 'm in het echt moeten zien…
Mijn Tropic strap collectie
Zwarte onderweg voor mijn DS PH200M
Gele Tropic reeds binnen maar nog geen horloge voor. Wordt waarschijnlijk een Doxa 300T Diving Star
Waar woon je?